KNVB-beker 2019/20

noordooster

Well-known member
https://www.rtvutrecht.nl/sport/1982041/
Trainer Verdonkschot van IJsselmeervogels geeft aan dat zijn team met nog hogere cijfers had kunnen winnen van Den Bosch.
Hij noemt de strafschop waaruit de 1-0 voortkwam " achteraf discutabel".
Ik vond het een verkeerde beslissing van de scheidsrechter.
Verder geeft Verdonkschot aan, dat zijn club onderin zou eindigen als die mee zou doen in de eerste divisie.
Ik denk dat hij daarin gelijk heeft.
Maar in zo'n bekerwedstrijd blijkt het elk jaar weer mogelijk, dat een amateurteam een BVO uitschakelt.
 

Joost

Well-known member
De noeste arbeiders van IJsselmeervogels zullen wel fier weer aan de slag zijn gegaan vroeg in de ochtend na zulk een eclatante zege.
 

Abubakari

Well-known member
Mooie taferelen na afloop, de penningmeester van Eindhoven die een buikschuiver maakt, 2000 Eindhoven fans die de bus op het stadionplein opwachten en de spelers een ovationeel applaus geven. Eindhoven wordt, zeker nu PSV vrijwel zeker degradeert, langzamerhand echt de club van Eindhoven. Voor zover ze dat al niet waren.
 

Forza AZ

Well-known member
En wat te denken van de eclatante zege van Eindhoven in Rijnsburg.

Ik vind het altijd mooi als Eindhoven verder komt. Ik zit namelijk te wachten tot er eens Eindhoven-AZ voor de beker is, zodat ik alle betaald voetbalclubs heb bezocht met AZ.
 

Bernardo

Well-known member
@LC_Sport: Het blijft onrustig in Harkema. Opnieuw wordt er vuurwerk afgestoken. De politie heeft voorlopig de zaak niet onder controle. Het lijkt het werk van Groninger-hooligans. #hargro
 

erka

Well-known member
Nou, nu geeft iedereen elkaar de schuld want er lopen ook Heerenveen en Cambuursupporters rond in Harkema. Sjongejonge.
 

Bernardo

Well-known member
Nou, nu geeft iedereen elkaar de schuld want er lopen ook Heerenveen en Cambuursupporters rond in Harkema. Sjongejonge.

Zie al een filmpje langskomen ja, staan supporters van Groningen achter de goal en gasten met Heerenveen sjaaltjes. Gezellig ja.
 
Bovenaan