KNVB-beker 2019/20

erka

Well-known member
Ik weet het niet hoor, maar het lijkt mij toch vrij onwaarschijnlijk dat een Heerenveensupporter een groenwitte vuurwerkbom op de kop heeft getikt en die gaat gooien naar de Harkemakeeper. Dat is echt iets voor Oranjefan.
 

Joost

Well-known member
VVV op voorsprong uit een strafschop maar 5 minuten later scoort ook Groene Ster vanaf 11 meter, en mist direct erna een enorme kans op de paal.

Lijkt aardig in evenwicht volgens het verslag van L1.
 

Bernardo

Well-known member
Ik weet het niet hoor, maar het lijkt mij toch vrij onwaarschijnlijk dat een Heerenveensupporter een groenwitte vuurwerkbom op de kop heeft getikt en die gaat gooien naar de Harkemakeeper. Dat is echt iets voor Oranjefan.

@LC_Sport: Laatste update uit Harkema: een groep van 25 FC Groningen-supporters die verantwoordelijk wordt gehouden voor de ernstige vuurwerkincidenten wordt ge?soleerd door de politie, maar staat nog wel langs het veld. #hargro
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me telkens weer af wat zo'n staatsmongool dan denkende is.

"Ik ga op een koude doordeweekse avond kutvoetbal kijken in Harkema en ik neem mee een dikke vuurwerkbom, zodat ik die op het veld kan smijten naar de keeper van Harkemase Boys".

Dat is toch absurd eigenlijk?
 

gevegt

Well-known member
Ik vraag me telkens weer af wat zo'n staatsmongool dan denkende is.

"Ik ga op een koude doordeweekse avond kutvoetbal kijken in Harkema en ik neem mee een dikke vuurwerkbom, zodat ik die op het veld kan smijten naar de keeper van Harkemase Boys".

Dat is toch absurd eigenlijk?

Dat soort jongens komen vanzelf bij jou terecht. Dan kun je het vragen en ons vertellen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik weet het niet hoor, maar het lijkt mij toch vrij onwaarschijnlijk dat een Heerenveensupporter een groenwitte vuurwerkbom op de kop heeft getikt en die gaat gooien naar de Harkemakeeper. Dat is echt iets voor Oranjefan.

Precies dit.

Wat mij betreft flikkeren ze de FC uit het bekertoernooi.

Vorig jaar beschoten ze ook al vakken met fans van Heerenveen met vuurwerk vanuit het uitvak, vernielden ze tuinen en huizen en urineerden ze in tuinen. En dat terwijl ze vrij vervoer en een eigen parkeerterrein met hamburgers en muziek kregen. En dan dit jaar piepen om een combi. Echt; hoe haal je het in je hoofd.
 

Bernardo

Well-known member
Precies dit.

Wat mij betreft flikkeren ze de FC uit het bekertoernooi.

Vorig jaar beschoten ze ook al vakken met fans van Heerenveen met vuurwerk vanuit het uitvak, vernielden ze tuinen en huizen en urineerden ze in tuinen. En dat terwijl ze vrij vervoer en een eigen parkeerterrein met hamburgers en muziek kregen. En dan dit jaar piepen om een combi. Echt; hoe haal je het in je hoofd.

Heel de club straffen om die 25 mafkezen?
 
Bovenaan