KNVB-beker 2019/20

Fregge

Well-known member
Verdomme, wat zonde. We waren gewoon beter dan de Treffers. Maar dat telt helaas niet. Zij maken de geringe kansen af. De scheids was de eerste helft raar bezig ja. Tweede helft ging wel aardig vanuit zijn kant.
 

Unregistere

Well-known member
Zonde Fregge! Maar voor Sjorro en zijn Treffers wel weer mooi natuurlijk, dus dubbele gevoelens bij onze trouwe posters.

Wij mogen, zoals wel enigszins verwacht, naar Spakenburg op 30 oktober.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Dan zal het vermoedelijk toch allemaal wel meegevallen zijn. Want ik hoor van artsen en fysio's dat het praktisch onmogelijk is. Maar het verhaal is goed natuurlijk!
 

SanMark.

Well-known member
Je hebt breken en breken natuurlijk. Ik heb het ook eens zoiets gehad.

Op dinsdag trainen en als afsluiting hoge ballen vanaf de zijkant in 1 keer uit de lucht op doel schieten. Ik kom 1x wat verkeerd uit en trap vol in de grond.

Het deed wel pijn maar ik kon de training nog wel afmaken, tot donderdag ook gewoon aan het werk geweest en pas op vrijdag toen ik weer moest trainen werd het enkel dik.

En toen kon ik ook echt niets meer. Op zaterdag naar de huisartsen post geweest en toen hebben ze het in het gips gezet want het bleek gebroken te zijn.

Het was een scheurtje in het enkel en dat noemden ze ook breken, gips heeft er geloof ik wel 4 weken om moeten zitten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb een keer mijn kuitbeen gebroken. Ben nog naar huis gefietst, al ging dat erg moeilijk. Maar lopen ging nog wel redelijk.
 

Joost

Well-known member
Groene Ster heeft toestemming gekregen de wedstrijd tegen VVV op het eigen sportpark af te werken.
 
Bovenaan