KNVB-beker 2019/20

Unregistere

Well-known member
Goh... voor de verandering wellicht weer eens naar Spakenburg in de eerste ronde. Moeten we wel van TEC winnen uiteraard. En zij van SDO.
 

Fregge

Well-known member
Het zou dus kunnen dat er binnen 2,5 jaar de 2 clubs van de Spakenburgse postbode bij ons op bezoek kunnen komen. Gaaf!
 

Joost

Well-known member
Ik zeg ook niet dat het twitteraccount van de KNVB klopte, alleen had ik Q2 meegeschreven, en dan klopte het wel... :p

Verwarrend was het allemaal wel.
Ik was niet in staat de Q2 loting te volgen dus had de publicatie van de KNVB ernaast liggen toen we gingen loten.
 

JMD

Well-known member
Verwarrend was het allemaal wel.
Ik was niet in staat de Q2 loting te volgen dus had de publicatie van de KNVB ernaast liggen toen we gingen loten.

:duim:
Als je idd de goede gegevens niet had dan was het verwarrend ja.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Gisteren was ik bij mijn lokale amateurclub, Lochee United. Die zag ik voor het eerst in lange tijd en de tweede keer ooit zich plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Schotse FA Cup. En later op dezelfde dag haalt mijn voormalige lokale amateurclub FC 's-Gravenzande de eerste ronde van de KNVB Beker. Mooie dag. :)
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Gisteren was ik bij mijn lokale amateurclub, Lochee United. Die zag ik voor het eerst in lange tijd en de tweede keer ooit zich plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Schotse FA Cup. En later op dezelfde dag haalt mijn voormalige lokale amateurclub FC 's-Gravenzande de eerste ronde van de KNVB Beker. Mooie dag. :)

Heeft de Schotse FA Cup ook zo'n lange voorronde als die in Engeland?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Heeft de Schotse FA Cup ook zo'n lange voorronde als die in Engeland?
Nee, eerder vergelijkbaar met Nederland. De clubs uit de 5 hoogste niveau plaatsen zich voor het hoofdtoernooi. Lagere clubs plaatsen zich op andere manieren in het vorige seizoen en moeten dan 2 voorrondes door (met mogelijke vrijloting). Mijn lokale club heeft beide rondes gewonnen.
 

Fregge

Well-known member
Uitslagen tot dusver:

Quick Boys - VV Katwijk 2-3 (na verlenging)
ASWH - TEC 5-1
Scheveningen - Harkemase Boys 0-1

Huidige tussenstanden (volgens Teletekst):
Achilles Veen - HHC 1-1 (verlenging)
VVOG - Ajax amateurs 0-1
GVVV - Kozakken Boys 2-1
ODIN'59 - Barendrecht 3-3
Noordwijk - Rijnsburgse Boys 1-1
 
Bovenaan