Niet als je ronde 1 meegeschreven hebt... Het klopt precies.
Als Oss1920 de voorronde van De Jodan Boys wint spelen ze tegen TOP Oss... Dat zou mooi zijn.
Check even het twitter account van de KNVB...
Niet als je ronde 1 meegeschreven hebt... Het klopt precies.
Als Oss1920 de voorronde van De Jodan Boys wint spelen ze tegen TOP Oss... Dat zou mooi zijn.
Check even het twitter account van de KNVB...
De Treffers thuis! Mooi! Hopen op een tweede stunt!
Ik zeg ook niet dat het twitteraccount van de KNVB klopte, alleen had ik Q2 meegeschreven, en dan klopte het wel...
Verwarrend was het allemaal wel.
Ik was niet in staat de Q2 loting te volgen dus had de publicatie van de KNVB ernaast liggen toen we gingen loten.
En dat doet FC 's-Gravenzande ook nog eens zonder te spelen.
Gisteren was ik bij mijn lokale amateurclub, Lochee United. Die zag ik voor het eerst in lange tijd en de tweede keer ooit zich plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Schotse FA Cup. En later op dezelfde dag haalt mijn voormalige lokale amateurclub FC 's-Gravenzande de eerste ronde van de KNVB Beker. Mooie dag.
Nee, eerder vergelijkbaar met Nederland. De clubs uit de 5 hoogste niveau plaatsen zich voor het hoofdtoernooi. Lagere clubs plaatsen zich op andere manieren in het vorige seizoen en moeten dan 2 voorrondes door (met mogelijke vrijloting). Mijn lokale club heeft beide rondes gewonnen.Heeft de Schotse FA Cup ook zo'n lange voorronde als die in Engeland?
Voor de eerste ronde nog steeds geen schema...
Nee, klopt. Ook nog niet gezien, ook niet via mail. Misschien reageren ze wel op je tweet.