Ja en daar is niet de hele selectie van SteDoCo blij mee, haha.
Hoe dat zo?
Ja en daar is niet de hele selectie van SteDoCo blij mee, haha.
Hoe dat zo?
Omdat ze nu kunnen fluiten naar het vrije weekend. En daar zijn er al zo weinig van.
Het sportpark in 's-Gravenzande wordt de laatste tijd regelmatig gebruikt voor jeugdinterlands, vooral bij de vrouwen en jongere categorie?n van de mannen (volgens mij O19 en jonger). Ik weet dat er heel veel kwalificaties zijn voor verschillende categorie?n in de 2e helft van oktober zijn met volgens mij ook e.e.a. daar. Misschien heeft dat ermee te maken want dan zal de KNVB wel (o.a.) het hoofdveld opeisen voor bepaalde dagen?
Het sportpark in 's-Gravenzande wordt de laatste tijd regelmatig gebruikt voor jeugdinterlands, vooral bij de vrouwen en jongere categorie?n van de mannen (volgens mij O19 en jonger). Ik weet dat er heel veel kwalificaties zijn voor verschillende categorie?n in de 2e helft van oktober zijn met volgens mij ook e.e.a. daar. Misschien heeft dat ermee te maken want dan zal de KNVB wel (o.a.) het hoofdveld opeisen voor bepaalde dagen?
De supporters van FC Den Bosch hebben een verplichte buscombi opgelegd gekregen voor hun bekerduel bij Spakenburg...
Die van ons mogen gelukkig wel met vrij vervoer naar ons bekerduel bij Spakenburg.