KNVB-beker 2019/20

Unregistere

Well-known member
Tja, nu ze toch moeten, zullen ze gewoon gaan als de brandweer. Maar de voorkeur lag toch bij een sfeervolle lichtpotje in de avonduren.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het sportpark in 's-Gravenzande wordt de laatste tijd regelmatig gebruikt voor jeugdinterlands, vooral bij de vrouwen en jongere categorie?n van de mannen (volgens mij O19 en jonger). Ik weet dat er heel veel kwalificaties zijn voor verschillende categorie?n in de 2e helft van oktober met volgens mij ook e.e.a. daar. Misschien heeft dat ermee te maken want dan zal de KNVB wel (o.a.) het hoofdveld opeisen voor bepaalde dagen?
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Het sportpark in 's-Gravenzande wordt de laatste tijd regelmatig gebruikt voor jeugdinterlands, vooral bij de vrouwen en jongere categorie?n van de mannen (volgens mij O19 en jonger). Ik weet dat er heel veel kwalificaties zijn voor verschillende categorie?n in de 2e helft van oktober zijn met volgens mij ook e.e.a. daar. Misschien heeft dat ermee te maken want dan zal de KNVB wel (o.a.) het hoofdveld opeisen voor bepaalde dagen?

De verplaatsing was wel onder voorbehoud dat de clubs geen inhaalwedstrijden moeten spelen op 19 oktober. Dus mocht er komend weekend een wedstrijd van ??n van de clubs afgelast worden, dan moet de bekerwedstrijd alsnog in de week van 29-31 oktober gespeeld worden. Lijkt me dus niet dat het complex op die data bezet is.
 

Unregistere

Well-known member
Het sportpark in 's-Gravenzande wordt de laatste tijd regelmatig gebruikt voor jeugdinterlands, vooral bij de vrouwen en jongere categorie?n van de mannen (volgens mij O19 en jonger). Ik weet dat er heel veel kwalificaties zijn voor verschillende categorie?n in de 2e helft van oktober zijn met volgens mij ook e.e.a. daar. Misschien heeft dat ermee te maken want dan zal de KNVB wel (o.a.) het hoofdveld opeisen voor bepaalde dagen?

Klinkt niet onlogisch, al zijn er volgens Forza AZ dan geen wedstrijden. Geen idee wat de beweegredenen zijn voor deze keuze. Komt sowieso vanuit de clubleiding.
 

Unregistere

Well-known member
Morgen dus FC 's-Gravenzande - SteDoCo. Er liggen wel kansen voor de mannen van Kralinger, denk ik. Het rommelt licht bij het ambitieuze SteDoCo. Trainer Frans Adelaar pakte de aanvoerdersband af van zijn vaste captain en heeft nu iemand anders aangewezen.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt. Goals van Vincent Verheul en Joran Schr?der. Daarna kwam FC 's-Gravenzande vanaf de stip nog iets dichterbij, maar de 1-3 door Benjamin van Wanrooij betekende de beslissing.

SteDoCo een rondje verder!
 

de waan

Well-known member
O ja, dit was al voor de grote beker. We hadden gewoon in de tweede ronde moeten staan eigenlijk. :p
 

JMD

Well-known member
De supporters van FC Den Bosch hebben een verplichte buscombi opgelegd gekregen voor hun bekerduel bij Spakenburg...
 
Bovenaan