Klimaatterreur

Maasveld

Well-known member
Maar als ik het goed begrijp was jouw verbruik dus 380 min 36 = 344 Euro? Dat is per maand nog geen 29 Euro, dat vind ik knap.
Ik neem aan dat je je tarief nog vast had staan en dat je in een appartement woont?
Jij hebt goede aannames.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Suzanne Kröger (zie de line-up) (van GL) heeft zich teruggetrokken van deze bijeenkomst, haar was niet verteld dat het om evt geweld zou gaan op deze bijeenkomst...

Maar idd, de hypocrisie is weer eens mooi aanwezig, als de boeren dit zouden aankondigen is het land te klein (en staan veel van die mensen op de line-up op hun achterste benen)...
 

JMD

Well-known member
En inmiddels compleet afgelast… alle partijen zeggen dat ze dit nooit zo bedoeld hebben dus zal het nu wel klaar zijn.

Was hetzelfde gebeurd bij fvd dan was hen dat jarenlang nagedragen… maar ja, alleen extreemrechts is gevaarlijk in Nederland…
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Ze waren te eerlijk over wat ze die avond wilden bediscussiëren. Wellicht dat ze die eerlijkheid en de daaruit volgende ophef niet zo bedoeld hadden. Het zag er niet echt uit als een foutje of slecht doordachte opzet. Eerder als een weloverwogen stuk en vraagstelling/dilemma die ze op verschillende kanalen ook al enkele dagen voor de ophef geuit hebben.
 

Joost

Well-known member
De warmtepomp blijkt 11x schadelijker dan gedacht voor het milieu… ai..,

Blijkt toch iets genuanceerder te liggen.

De productie van de warmtepomp is 11x schadelijker dan eerder gedacht, maar de CO2 winst zit in het gebruik en niet in de productie.
 

erka

Well-known member
Ondertussen ligt er voor het eerst sinds het bijgehouden wordt geen sneeuw in Zermatt in februari.
 

Deathprod

Active member

Why Net Zero will fail​



 
Bovenaan