die hebben volgens mij niet al 6x ofzo op een verboden plek gedemonstreerd.De boeren hebben een gebiedsverbod die ze ook handhaven?
die hebben volgens mij niet al 6x ofzo op een verboden plek gedemonstreerd.
Wel werden bij diverse demo's tractoren geweigerd, dat kan je ook een gebiedsverbod noemen
De innerlijke jurist zette ook al vraagtekens bij die reactie. Maar goed, ik zal wel te genuanceerd zijn en niet meegaan in het kampdenken van XR en de terrorboeren
Slappe hap. Kan je als burgemeester doen. Iedereen die van de A12 geplukt wordt een gebiedsverbod geven op straffe van een maand detentie. Is het snel genoeg afgelopen.Tuurlijk krijgen die dat gebiedsverbod niet. Dat weet je zelf ook wel. Animal farm... Some are more equal than others
Knap van Orwell dat hij met deze betogingen in het achterhoofd er toen al een boek over heeft geschreven.Animal farm... Some are more equal than others
Je weet dus niet waarom ze juist dit stukje snelweg hebben uitgekozen.Als ze nou eens lef hebben gaan ze op het Prins Clausplein zitten ipv het laatste stukje A12. Maar eigenlijk voor hun doel moeten ze de toegang tot bijvoorbeeld Europoort, Hoogovens of Moerdijk gaan blokkeren. Dat raak je waar het moet.
Jawel tussen het binnenhof en het ministerie.Je weet dus niet waarom ze juist dit stukje snelweg hebben uitgekozen.
Kortom, zo dom is het niet.Jawel tussen het binnenhof en het ministerie.
Niet voor het milieu, maar hier valt ook genoeg op te besparen dus.Hup VVD!
Fossiele sector krijgt tussen 39,7 en 46,4 miljard euro subsidie, nog meer dan gedacht
Milieuorganisaties vinden het onbegrijpelijk dat Nederlandse bedrijven minder belasting betalen als ze meer olie, gas of kolen gebruiken. Dat is slecht voor het klimaat.nos.nl
Het is geen lobby maar gewoon beleid. Hoe meer een bedrijf verbruikt hoe minder belasting het betaald.Die lobby is wel erg sterk. Je kan wel een minimum winstbelasting praktisch wereldwijd afspreken van 15% via een complex systeem, maar simpel kerosine wereldwijd belasten is te ingewikkeld…