Klimaatterreur

Max

Administrator
Forumleiding
Het is geen lobby maar gewoon beleid. Hoe meer een bedrijf verbruikt hoe minder belasting het betaald.
Wat kerosine betreft, ligt het inderdaad iets ingewikkelder. Dan kom je in Europa terecht.

Daarover heb ik het. Die andere zaken zijn potentieel concurrentiegevoelig. Kerosine ook, maar als je iets ingewikkelds als een minimumwinstbelasting kan invoeren, dan is een kerosinebelasting eigenlijk relatief eenvoudig.
 

gevegt

Well-known member
Daarover heb ik het. Die andere zaken zijn potentieel concurrentiegevoelig. Kerosine ook, maar als je iets ingewikkelds als een minimumwinstbelasting kan invoeren, dan is een kerosinebelasting eigenlijk relatief eenvoudig.
Dat ben ik met je eens.
Minimumwinstbelasting, alleen het woord is al een teken van de toen heersende gedachte. Het lijkt me niet meer van deze tijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is gewoon een wetsvoorstel wat per 2024 in gaat, dus erg van deze tijd. Alleen de vertalingen vanuit het Engels zijn echt verschrikkelijk.
 

JMD

Well-known member
Je kind meenemen om een snelweg te blokkeren, dan heb je toch ook wel iets teveel klappen van de molen gehad.
Dat vind ik nog niet eens zo erg, wat ik erger vind is dan het gejank na afloop van die mensen (en de mensen die ook voor die demo's zijn) dat ze klagen dat de politie niet mag ingrijpen 'want er zijn kinderen bij'... Tsja...

Zag je ook bv bij de coronademo's, stikstofdemo's en eerder natuurlijk met Greta. Organisatoren/demonstranten nemen maar al te graag kinderen mee omdat die de sympathie hebben van mensen en er dan over de politie te klagen valt 'dat ze kinderen aanvallen'...
 

JMD

Well-known member
De demonstranten van XR willen dat er geen waterkanon meer wordt ingezet bij hun demonstraties...
Wat is het volgende? Demonstranten van een andere organisatie die willen dat de politie wegblijft?
 

Jef400

Well-known member
De demonstranten van XR willen dat er geen waterkanon meer wordt ingezet bij hun demonstraties...
Wat is het volgende? Demonstranten van een andere organisatie die willen dat de politie wegblijft?
Als je ergens gaat zitten waar je niets te zoeken hebt, dan heb je niets te willen. Althans dat staat in het Jeffreyaans wetboek
 

Mario

Well-known member
De demonstranten van XR willen dat er geen waterkanon meer wordt ingezet bij hun demonstraties...
Wat is het volgende? Demonstranten van een andere organisatie die willen dat de politie wegblijft?
Mee eens, zonde van het water. Gewoon met scherp schieten dus.
 

De Wolf

Well-known member
Ik snap niet waarom die Van Zanen die gasten gewoon loslaat bij het ADO stadion en niet een gebiedsverbod geeft. Een aantal komen gewoon dagelijks.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Wat voor functie heeft een bankgebouw nou. Het is lang geleden dat ik geld nog aan het loket moest halen.
 
Bovenaan