Klimaatterreur

Mario

Well-known member
Wees blij dat het hier in Nederland bij een waterkanon blijft, in andere landen grijpt de politie vaak veel harder in.
 

erka

Well-known member
Het is 13 oktober en in Straatsburg is het een tropische dag met 30C.
Uiteraard is dit een dik record voor oktober.
 

JMD

Well-known member
Wat wil je er mee duiden?
Moet alles geduid worden dan?

Nou oke, komt ie: ik vind dit toch flink duurder dan begroot. Dat je kleine tegenvallers hebt hou je altijd, maar je gaat hier bijna 2x over budget heen. Bedenk eens welke andere klimaatverbeterende maatregelen je had kunnen nemen van dat geld (bv kernenergie, zonnepanelen op alle huurhuizen enz)
 

gevegt

Well-known member
Moet alles geduid worden dan?

Nou oke, komt ie: ik vind dit toch flink duurder dan begroot. Dat je kleine tegenvallers hebt hou je altijd, maar je gaat hier bijna 2x over budget heen. Bedenk eens welke andere klimaatverbeterende maatregelen je had kunnen nemen van dat geld (bv kernenergie, zonnepanelen op alle huurhuizen enz)
Dat eerste lijkt me wel prettig als je iets wil zeggen met een post over dit soort onderwerpen.

Het tweede is toch redelijk logisch als je tijdens een aanbesteding er van uitgaat wat de kosten op dat moment zijn?
 

Hankie

Well-known member
Dat eerste lijkt me wel prettig als je iets wil zeggen met een post over dit soort onderwerpen.

Het tweede is toch redelijk logisch als je tijdens een aanbesteding er van uitgaat wat de kosten op dat moment zijn?
Aanbestedingen gaan nooit goed.....
 

JMD

Well-known member
Voor de verandering eens geen opstootje in het publiek bij een demonstratie maar op het podium… :)
 
Bovenaan