De Wolf
Well-known member
Die medewerkers moeten toch ergens werken?Wat voor functie heeft een bankgebouw nou. Het is lang geleden dat ik geld nog aan het loket moest halen.
Die medewerkers moeten toch ergens werken?Wat voor functie heeft een bankgebouw nou. Het is lang geleden dat ik geld nog aan het loket moest halen.
Als je bij de Rabobank een afspraak maakt over geldzaken, kom je bij ze op kantoor. Ik ben nog nooit in de bank zelf geweest daarvoor.Die medewerkers moeten toch ergens werken?
Ik heb een aantal jaren geleden meegewerkt aan nieuwbouw van een Rabobank in Heerenveen. Is een beetje vergelijkbaar met een gemeentehuis. Deel is voor publiek en een deel voor personeel.Als je bij de Rabobank een afspraak maakt over geldzaken, kom je bij ze op kantoor. Ik ben nog nooit in de bank zelf geweest daarvoor.
Die medewerkers moeten toch ergens werken?
Ja, de demonstranten worden dan opgepakt, in een busje gezet en 500m verderop weer vrij gelaten met een 'foei, niet meer doen'.Hopelijk word er dan wel opgetreden.
Rabobank doet het ook nog steeds maar als ze principieel zijn pakken ze die 2 + Van Lanschot ook aan.Ze ageren alleen tegen de verkeerde bank...
ING Bank en ABN Amro helpen de fossielindustrie aan tientallen miljarden
Sinds de ondertekening van het Klimaatakkoord van Parijs werd voor meer dan een biljoen euro aan fossielobligaties op de markt gebracht. Dit kan niet zonder hulp van de financiële sector. De ING Bank hielp de fossielindustrie aan 83,2 miljard euro. ABN Amro: 42,4 miljard. Beide banken beloofden...www.ftm.nl
Ze ageren alleen tegen de verkeerde bank...
ING Bank en ABN Amro helpen de fossielindustrie aan tientallen miljarden
Sinds de ondertekening van het Klimaatakkoord van Parijs werd voor meer dan een biljoen euro aan fossielobligaties op de markt gebracht. Dit kan niet zonder hulp van de financiële sector. De ING Bank hielp de fossielindustrie aan 83,2 miljard euro. ABN Amro: 42,4 miljard. Beide banken beloofden...www.ftm.nl
Wel een vega burger doen.Ik ga spontaan de bbq maar eens aanzetten vandaag.
Dat zijn ze nog steeds.Een sluit het ander toch niet uit? Binnen de landbouw is Rabo een grote speler geweest.
Was het ook wachten op natuurlijk. Demonstreren op de A12 mag blijkbaar gewoon, je wordt hoogstens 500m verderop in een bus afgezet, dus binnenkort zal elke demo daar op de A12 zijn.
Relletje in Duitsland aanstaande?
Klimaatwetenschapper ontslagen na weigeren van vlucht
Klimaatwetenschapper Gianluca Grimalda is zijn baan kwijt. Hij zou terugkeren naar Duitsland na zes maanden onderzoek op de Salomonseilanden, maar weigerde dat per vliegtuig te doen. Zijn werkgever gaf hem twee opties: of binnen de deadline terug naar het werk, of ontslag. Hij koos het tweede.www.rtlnieuws.nl
Nee, leg even uit.Je ziet het opzetje niet?