Jong PSV staat er nog wel het beste voor. Die kunnen wel de periode winnen, alleen niet de plek voor de nacompetitie die daaraan vastzit. Die gaat dan naar de nummer 2 in de periode (tenzij dat Jong Ajax wordt)Gaat dat NAC ook nog gewoon de periode pakken, ongelofelijk wat een competite.
Jong PSV staat er nog wel het beste voor. Die kunnen wel de periode winnen, alleen niet de plek voor de nacompetitie die daaraan vastzit. Die gaat dan naar de nummer 2 in de periode (tenzij dat Jong Ajax wordt)
Nummer 2 promoveert dan inderdaad direct. En volgens mij gaat de schaal dan inderdaad naar Jong PSV.En hoe gaat het dan als Jong PSV kampioen word, krijgen hun dan wel de schaal en promoveert de nummer 2 rechtstreeks? mg:
Komt op hetzelfde neer. Ze doen voor spek en bonen mee.
En als Jong Ajax en PSV nou eerste en tweede worden, wat dan? :duim:
Doet Achilles dit seizoen wel mee in de periodes trouwens?
Alsof die daar kans opmaken. Heb nog nooit zo slechte ploeg hier gezien, die worden kansloos laatste.
En dat is ook zo als Jong Ajax of PSV 1e of 2e wordt in een periode en de nummer 1 of 2 al een periode heeft gehaald.Niet helemaal, want als Jong PSV en Jong Ajax 1e en 2e worden, dan gaat de plek in de nacompetitie niet naar de nummer 3 van de periode. Maar wordt er een extra plek verdeeld via de eindstand van de comeptitie.
-In een periode: Niemand wint die periode. Nacompetitieplek wordt verdeeld via de algemene ranglijst.En als Jong Ajax en PSV nou eerste en tweede worden, wat dan? :duim:
Nee, die mogen nog steeds niet deelnemen aan de nacompetitie. Waarom niet is mij een raadsel, aangezien ze wel als volledige profclub worden gezien ondertussen volgens mij. In de beker werd hun wedstrijd tegen IJsselmeervogels namelijk omgedraaid, omdat de amateurs (IJsselmeervogels) thuis moesten spelen tegen de profs (Achilles'29).Doet Achilles dit seizoen wel mee in de periodes trouwens?
Nee, die mogen nog steeds niet deelnemen aan de nacompetitie. Waarom niet is mij een raadsel, aangezien ze wel als volledige profclub worden gezien ondertussen volgens mij. In de beker werd hun wedstrijd tegen IJsselmeervogels namelijk omgedraaid, omdat de amateurs (IJsselmeervogels) thuis moesten spelen tegen de profs (Achilles'29).
Nee, die mogen nog steeds niet deelnemen aan de nacompetitie. Waarom niet is mij een raadsel, aangezien ze wel als volledige profclub worden gezien ondertussen volgens mij. In de beker werd hun wedstrijd tegen IJsselmeervogels namelijk omgedraaid, omdat de amateurs (IJsselmeervogels) thuis moesten spelen tegen de profs (Achilles'29).
Ik zie Dianessy er niet tussen staan. Die wordt gespaard om het na de thee af te maken?
Opstelling: Ter Wielen; Braun, De Regt, Mares, Askovski; Hadzhiev, Kurt, Briels; Van Hout, Torunarigha, Khalouta.
PSV met o.a. Simon Poulsen, Jordy de Wijs, Ramon Pascal Lundqvist, Sam Lammers en Hidde Jurjus.