Jupiler League: Speelronde 8

Janssen

Well-known member
Als je maar voldoende teneergeslagen post over een eventuele nederlaag, want anders voor straf geen posts over Ajax voor een week.

Ik acht de kans zo'n 90% dat we verliezen en dat is dan uiteraard te wijten aan die klote beloftenteams.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee hoor. Het was al volstrekt duidelijk. Snap niet dat je er nog eens in het half jaar aan begint en trouw de posts van Janssen en mijn persoontje blijft volgen. Je kan er ook voor kiezen om iemand volstrekt te negeren met of zonder gebruik van technische hulpmiddelen.
 

JMD

Well-known member
Ik acht de kans zo'n 90% dat we verliezen en dat is dan uiteraard te wijten aan die klote beloftenteams.

Begin maar vast te klagen... ;)

Jong PSV op 1-0, en Jong Ajax ook al.

Toch opvallend hoe goed zij het doen. De afgelopen seizoenen kwamen beide ploegen niet boven de middenmoot uit. Nu 1e en 3e (als beide ploegen winnen).
 

Joost

Well-known member
Begin maar vast te klagen... ;)

Jong PSV op 1-0, en Jong Ajax ook al.

Toch opvallend hoe goed zij het doen. De afgelopen seizoenen kwamen beide ploegen niet boven de middenmoot uit. Nu 1e en 3e (als beide ploegen winnen).

En dan heeft Jong PSV ook al VVV, Cambuur en NAC uit gehad.
 

JMD

Well-known member
En dan heeft Jong PSV ook al VVV, Cambuur en NAC uit gehad.

Wat het dus nog opmerkelijker maakt...

Wat zou de reden zijn dat Jong Ajax en Jong PSV ineens bovenin meedraaien? Heb toch niet het idee dat beide ploegen ineens met hun halve A-elftal spelen. (sterker nog: volgens mij was dat vorig jaar meer zo)

Ajax inmiddels op 2-0
 
Bovenaan