Jupiler League: Speelronde 8

Janssen

Well-known member
Vrijdag,20.00 uur:

NAC Breda - De Graafschap
FC Emmen - FC Den Bosch
SC Cambuur - Achilles'29
VVV-Venlo - Jong FC Utrecht
Helmond Sport - RKC Waalwijk
Telstar - FC Eindhoven
Almere City FC - MVV Maastricht

Zaterdag,19.45 uur:

FC Dordrecht - FC Volendam

Maandag 26 september,20.00 uur:

Jong Ajax - FC Oss
Jong PSV - Fortuna Sittard


Jippie, weer een jong elftal op maandag.
 

hipp00

New member
Ben benieuwd. Over twee weken weten we of NAC nu wel of niet serieus voor de prijzen gaat meespelen dit jaar.
Dinsdag thuis tegen VVV voor de beker, vrijdag tegen De Graafschap de week daarna Volendam uit.
De klik tussen spelers en supporters is er:

http://sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/nac-fans-en-spelers-maken-er-vet-feestje-rkc-video/

Nu nog kijken of we ook in een flow kunnen komen, waar ook de punten blijven binnenstromen.
Voorlopig halen we uit betere resultaten dan thuis...
 

zwammy

Well-known member
Vet filmpke inderdaad. Godsamme, kreeg gewoon appjes van vrienden die op de boot waren meegeweest en het unicum van eerste winst in Waalwijk gehad hadden. Vond zo ook niet heel slacht balen. Vrijdag benieuwd, vandaag ga ik niet halen. Half 7 op een dinsdag, hoe verzinnen ze het?
 

Maasveld

Well-known member
Vet filmpke inderdaad. Godsamme, kreeg gewoon appjes van vrienden die op de boot waren meegeweest en het unicum van eerste winst in Waalwijk gehad hadden. Vond zo ook niet heel slacht balen. Vrijdag benieuwd, vandaag ga ik niet halen. Half 7 op een dinsdag, hoe verzinnen ze het?
Ach, in Duitsland spelen ze nog een uurtje eerder.
 

zwammy

Well-known member
Ja, maar ik kan never nooit niet in Breda zijn om half 7 als ik niet voor 5 uur aanrij.
 

zwammy

Well-known member
Pff, nou heb al gelijk een stuk minder zin in vrijdag. Wat ik hoorde was het niveau richting waardeloos, en dat was het al bijna :S
 

hipp00

New member
Pff, nou heb al gelijk een stuk minder zin in vrijdag. Wat ik hoorde was het niveau richting waardeloos, en dat was het al bijna :S

Was echt waardeloos, maar er waren ook vijf wissels doorgevoerd. Dat was Dus iets te veel van het goede. Hoop wel dat de totale machteloosheid van dinsdag niet in de koppies gaat zitten en dat het feit dat er thuis wederom een tegenvallend resultaat behaald is ook niet gaat meespelen in de voorbereiding.
 

zwammy

Well-known member
Grappig dat hij dat vorig jaar ook deed. Want ze trainden zo goed. Kreeg je de 1 1 tegen Maastricht en de 1 0 tegen Helmond. Pfff dacht dat hij het wel geleerd had dat de basis net mee kan met de bovenkant toto
 

hipp00

New member
Grappig dat hij dat vorig jaar ook deed. Want ze trainden zo goed. Kreeg je de 1 1 tegen Maastricht en de 1 0 tegen Helmond. Pfff dacht dat hij het wel geleerd had dat de basis net mee kan met de bovenkant toto

Dijkhuizen geeft de competitie prioriteit. Iedereen met een klein pijntje (Dessers, Smith-Brown) of gevoeligheid voor overbelasting wilde hij rust geven (Haemhouts, Korte e.d.). Alleen Noppert stond in de basis om aan te geven dat hij gelijkwaardig wordt geacht aan Brondeel.
Het zal vrijdag wel weer een gelijkspel worden...
 

zwammy

Well-known member
Moete misschien nog blij mee zijn ook. Gelukkig kunnen we gezellig pilsen op het voorplein :duim:
 

Unregistere

Well-known member
De kans is groot dat De Nooijer voor een andere invulling van het Dordtse middenveld zal kiezen. Hij twijfelt na de verloren bekerpot tegen Sparta namelijk of Agustien en Van Haaren wel samen op ??n middenveld kunnen spelen...
 
Bovenaan