Jupiler League: Speelronde 8

Bernardo

Well-known member
Dat interview met Barto ook man man. Deze club is doodziek. Alleen maar wijzen naar de tegenstander, totaal geen zelfkritiek.
 

zwammy

Well-known member
Nou nou, NAC heeft me echt verbaasd weer gisteren.

Apppconversatie met een vriend.

Hoe is het?
Wel goed, NAC echt oppermachtig.
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
En nou serieus.

Dus echt een verrassing, wat fris voetbal in vergelijking met PSV 2 weken geleden zeg.
 

almere036

Member
Almere hoe staat jouw cluppie ervoor ? Weer aardig blessure vrij ?

Bijna weer alles fit ja, werd ook eens tijd. Alleen Paul Quasten is nog steeds afwezig, maar Lars Nieuwpoort is een meer dan prima vervanger.
Kees van Buuren gister met liesklachten van het veld, hopelijk valt dat mee.

Geen al te beste wedstrijd, maar een prima 2-1 overwinning. Voornamelijk dankzij superspits Sven Braken natuurlijk.
Is misschien wel beter dan Vincent Janssen was in zijn Almere City periode.

4 overwinning in de laatste 5 wedstrijden, prima resultaten, maar het spel kan nog veel beter. Lijkt alsof de spelers nog aan elkaar moeten wennen.
 

Batigoal

Well-known member
Arias brak na een borsing met de Volendam-keeper Verhulst zijn onderbeen op 2 plaatsen. Dat zag er niet best uit.
 

SanMark.

Well-known member
Bijna weer alles fit ja, werd ook eens tijd. Alleen Paul Quasten is nog steeds afwezig, maar Lars Nieuwpoort is een meer dan prima vervanger.
Kees van Buuren gister met liesklachten van het veld, hopelijk valt dat mee.

Geen al te beste wedstrijd, maar een prima 2-1 overwinning. Voornamelijk dankzij superspits Sven Braken natuurlijk.
Is misschien wel beter dan Vincent Janssen was in zijn Almere City periode.

4 overwinning in de laatste 5 wedstrijden, prima resultaten, maar het spel kan nog veel beter. Lijkt alsof de spelers nog aan elkaar moeten wennen.

Komende weken bij Unibet nog maar eens Almere spelen.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League: Speelronde 8

Wij krijgen nu normaliter een serie van acht wedstrijden zonder punten dus dat wordt ruim 2 maanden zwaar bier drinken.

11 wedstrijden zelfs zie ik.

90c4fc9c1d97906a31939ec9149e7bc0.jpg
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Kan een Jongploeg geen periode meer winnen?? In 2013 behaalde Jong PSV een periodetitel, maar mocht het natuurlijk niet mee doen aan de ancompetitie. Ik lees nu dat NAC 'de beste papieren' heeft voor de eerste periode, maar Jong PSV staat nog boven ze??
 

Janssen

Well-known member
Kan een Jongploeg geen periode meer winnen?? In 2013 behaalde Jong PSV een periodetitel, maar mocht het natuurlijk niet mee doen aan de ancompetitie. Ik lees nu dat NAC 'de beste papieren' heeft voor de eerste periode, maar Jong PSV staat nog boven ze??

Volgens mij niet en dat zou ook terecht zijn. Ze zouden eigenlijk helemaal geen punten moeten kunnen verdienen.
 

Maasveld

Well-known member
Kan een Jongploeg geen periode meer winnen?? In 2013 behaalde Jong PSV een periodetitel, maar mocht het natuurlijk niet mee doen aan de ancompetitie. Ik lees nu dat NAC 'de beste papieren' heeft voor de eerste periode, maar Jong PSV staat nog boven ze??
Zo is het geloof ik nog altijd.
 

almere036

Member
Volgens mij krijgt de beloftenteam wel een bronzen stier en het geld, maar gaat de nacompetitieplek naar de nummer 2 in de periode. Niet 100% zeker tho
 

Jef400

Well-known member
Ik ga het wel even nazoeken. Het blijft natuurlijk vreemd dat we die misselijkmakende II elftallen in de Juup hebben.
 
Bovenaan