Jeugdvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
Wanneer is de familiedag inclusief bbq ?

Haha, we gaan echt niet los, maar vanaf woensdag 29 april laten we de kids gewoon weer komen om lekker te trainen.
Uiteraard georganiseerd en volgens strakke afspraken, met name richting ouders.
Kiss en ride plek inrichten, duidelijk instructies bij de ingang en geen gebruik van kleedkamers en kantine. Verder niet te vel trainers op het veld en 'ballen maar'!!!!!:duim:
 

Unregistere

Well-known member
Mogen jullie het helemaal zelf regelen, De Groene Scout ? Hier hebben we te horen gekregen dat de gemeente hier een organisatie voor inzet en dat de clubs zelf niets mogen doen, behalve de velden beschikbaar stellen... Dus ben benieuwd of dit puur aan het lokale bestuur ligt of dat er misschien toch een bepaalde lijn is vanuit de overheid.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mogen jullie het helemaal zelf regelen, De Groene Scout ? Hier hebben we te horen gekregen dat de gemeente hier een organisatie voor inzet en dat de clubs zelf niets mogen doen, behalve de velden beschikbaar stellen... Dus ben benieuwd of dit puur aan het lokale bestuur ligt of dat er misschien toch een bepaalde lijn is vanuit de overheid.

Bestuur heeft wel contact met de gemeente, maar ik verwacht daar weinig serieuze actie van. Mijn plan ligt klaar en kan ik morgen uitwerken en communiceren binnen de club. O15 t/m O19 wil echter ook meedraaien en daar heb ik nog wel wat bedenkingen bij. Geen idee hoe ze dat willen doen en welke oefenstof ze willen gebruiken. Is volgens mij nog niet goed over nagedacht. Ga adviseren om eerst een plan te bedenken en daarna pas met de oudere jeugd in te stromen.
 

Fregge

Well-known member
Bestuur heeft wel contact met de gemeente, maar ik verwacht daar weinig serieuze actie van. Mijn plan ligt klaar en kan ik morgen uitwerken en communiceren binnen de club. O15 t/m O19 wil echter ook meedraaien en daar heb ik nog wel wat bedenkingen bij. Geen idee hoe ze dat willen doen en welke oefenstof ze willen gebruiken. Is volgens mij nog niet goed over nagedacht. Ga adviseren om eerst een plan te bedenken en daarna pas met de oudere jeugd in te stromen.

Ik ga pass en techniek oefeningen bij elkaar zoeken voor m'n eigen team. Idee was al om de spelers op te delen in 2 groepen (we hebben zelf 2 trainers namelijk) zodat de afstanden makkeliljker te handhaven zijn
 

Unregistere

Well-known member
Bestuur heeft wel contact met de gemeente, maar ik verwacht daar weinig serieuze actie van. Mijn plan ligt klaar en kan ik morgen uitwerken en communiceren binnen de club. O15 t/m O19 wil echter ook meedraaien en daar heb ik nog wel wat bedenkingen bij. Geen idee hoe ze dat willen doen en welke oefenstof ze willen gebruiken. Is volgens mij nog niet goed over nagedacht. Ga adviseren om eerst een plan te bedenken en daarna pas met de oudere jeugd in te stromen.

In elk geval mooi dat jullie wel die vrijheid hebben. En bij Blauw Geel dus ook zo te lezen, Fregge?

Dan vind ik het extra vreemd dat de gemeente zich hier beroept op landelijke bepalingen..
 

Fregge

Well-known member
Nee, omdat 11 mei de basisscholen starten. En dan wordt het voor sommige gezinnen wel heel druk. Daarom pas vanaf de 16e.
 
Bovenaan