JMD
Well-known member
noord-ooster heeft gewoon gelijk, dat ziet zelfs een meisje.
In dit geval heeft hij zeker gelijk ja.
noord-ooster heeft gewoon gelijk, dat ziet zelfs een meisje.
Het plan ligt klaar om vanaf woensdag 29 april de trainingen voor de onderbouw weer op te starten. :duim:
Als er een clubtoernooi komt, komen wij wel. Wij winnen altijd in Haaksbergen
Als er een clubtoernooi komt, komen wij wel. Wij winnen altijd in Haaksbergen
Ja dat mag dus niet
Godsammearie, die Fregge begint op De Wolf te lijken.
Komt door het afkicken van al die drank die hij normaal drinkt in de kantine.
Het plan ligt klaar om vanaf woensdag 29 april de trainingen voor de onderbouw weer op te starten. :duim:
Wanneer is de familiedag inclusief bbq ?
Zijn daarbij ook niet-leden welkom, zoals Rutte opriep?
Graag zelfs; die kunnen we dan direct lid maken. :rumcolaa:
Mogen jullie het helemaal zelf regelen, De Groene Scout ? Hier hebben we te horen gekregen dat de gemeente hier een organisatie voor inzet en dat de clubs zelf niets mogen doen, behalve de velden beschikbaar stellen... Dus ben benieuwd of dit puur aan het lokale bestuur ligt of dat er misschien toch een bepaalde lijn is vanuit de overheid.
Bestuur heeft wel contact met de gemeente, maar ik verwacht daar weinig serieuze actie van. Mijn plan ligt klaar en kan ik morgen uitwerken en communiceren binnen de club. O15 t/m O19 wil echter ook meedraaien en daar heb ik nog wel wat bedenkingen bij. Geen idee hoe ze dat willen doen en welke oefenstof ze willen gebruiken. Is volgens mij nog niet goed over nagedacht. Ga adviseren om eerst een plan te bedenken en daarna pas met de oudere jeugd in te stromen.