Jeugdvoetbal

noordooster

Well-known member

Een heel verhaal, wat ik overigens allang ken, maar het weerlegt niet wat ik zeg, nl dat zijn ideeën over de voetbalpiramide, het meedoen van beloftenteams, het zogenaamde weekendvoetbal, de ideeën van Jonkers , het bijhouden van competitiestanden, inclusief zijn motivatie, het gemak waarmee hij tegemoet kwam aan bezwaren van met name zondagclubs , om maar enkele te noemen, maken, dat hij beter terug kan gaan naar een vorige functie waar hij meer verstand van zaken heeft.
 

Joost

Well-known member
Een heel verhaal, wat ik overigens allang ken, maar het weerlegt niet wat ik zeg, nl dat zijn ideeën over de voetbalpiramide, het meedoen van beloftenteams, het zogenaamde weekendvoetbal, de ideeën van Jonkers , het bijhouden van competitiestanden, inclusief zijn motivatie, het gemak waarmee hij tegemoet kwam aan bezwaren van met name zondagclubs , om maar enkele te noemen, maken, dat hij beter terug kan gaan naar een vorige functie waar hij meer verstand van zaken heeft.

Tot zover mijn poging om tot een discussie te komen. :(
 

noordooster

Well-known member
Ik vermoed, dat het verschil van inzicht grotendeels terug te voeren is op het feit dat jij je kennelijk goed kunt vinden in de standpunten van de man wat betreft genoemde thema's en ik niet. Vandaar, dat ik zou willen dat hij zijn oude baan weer oppakt.
 

de Kok

Member
Ik lees al jaren de standpunten van NO, maar kennelijk brengen die de verantwoordelijke mensen bij verenigingen en in Zeist niet tot een helder inzicht of een door hem gewenste keuze..
Hoe zal dat toch kunnen.
In Zeist volgen ze de opmerkingen op dit forum altijd met belangstelling. Er wordt echter weinig of niets op de burelen gedropt aan visies die hier bv. door NO worden geventileerd.
Hij kan alles blijven schrijven, maar voor wie doet hij dat dan?
NO een brief naar Zeist misschien?
Ik hoor dan wel of hij gearriveerd is.
VD Zee staat er open voor.
 

noordooster

Well-known member
Ik lees al jaren de standpunten van NO, maar kennelijk brengen die de verantwoordelijke mensen bij verenigingen en in Zeist niet tot een helder inzicht of een door hem gewenste keuze..
.

de Kok komt steeds met hetzelfde riedeltje, dat de ideeën en meningen die ik over het amateurvoetbal heb niet worden overgenomen door Zeist.
Kijk, de Kok, of dat nou wel of niet gebeurt heeft geen enkele invloed op hoe ik erover denk en op wat ik erover zeg.
En gezien de figuren die bij de KNVB zitten, verbaast het me ook niks, dat ze vaak onjuiste beslissingen nemen.

Overigens is een aantal zaken waar ik voor pleit wel ( deels ) gerealiseerd. Niet mixen van de Hoofdklassen en derde divisies, reductie van het aantal beloftenteams , strengere eisen aan beloftenteams, aanpassing van de wirwar van aanvangstijden in de TD , geen verplichte promotie van amateurs vanuit de TD enz.
Ik wil niet beweren, dat mijn ideeën alleen hierover invloed hadden, maar nu ik hoor dat Zeist dit forum met belangstelling leest begin ik toch wat te twijfelen :eek:mg:
En verder ben ik wat betreft dat laatste nog meer gemotiveerd om mijn mening te geven, al was het alleen maar om wat meer pluriformiteit op dit forum te krijgen.

Verder schermt de Kok altijd maar weer met de geweldige connecties die hij heeft in Zeist en doet hij net hij van alles en nog wat weet.
Maar het is me nooit opgevallen, dat door hem gedane voorspellingen ook uit komen.
Maar dat hij, als aanhanger van enkele traditionele zondag voetbalclubs en als criticaster van het zaterdagvoetbal, veel vrienden heeft in Zeist geloof ik graag.
 

noordooster

Well-known member
VD Zee staat er open voor.

Ik begrijp, dat de Gediekster van der Zee samen met zijn vrienden in Zeist regelmatig de opmerkingen van dit forum leest
Vandaar mijn oproep aan hem : Jan Dirk ga alsjeblieft wat doen waar je verstand van hebt en laat het amateurvoetbal met rust.
 

JMD

Well-known member
Toch klopt er iets niet NO: je zegt dat Fregge, Joost, de Kok, de waan, San Mark, ik en wie anders hier dan ook het allemaal verkeerd zien. Elke keer herhaal je hetzelfde riedeltje. Elke keer worden door jou geponeerde stellingen keihard onderuit gehaald. Elke keer reageer je met: 'jouw gezwets neem ik niet serieus' (of andere woorden in die trant)

Is er nou nooit eens een moment dat je denkt van: "goh misschien zit ik wel fout"??? Want je laat keer op keer zien dat jij idd die spookrijder bent die loopt te klagen dat de andere auto's spookrijders zijn.

Ga verdorie eens een keer in die spiegel kijken. Dat is een goedbedoelde tip. Want ik hoop voor je dat je in het 'echte leven' anders reageert dan hier...
 

noordooster

Well-known member
je zegt dat Fregge, Joost, de Kok, de waan, San Mark, ik het allemaal verkeerd zien.

Hoewel er onderlinge verschillen zijn, zijn bovenstaande heren niet de norm zijn voor het amateurvoetbal.
En JMD bewijst ook nu weer dat hij manipuleert door erg suggestief te posten, niet gedane uitspraken in de mond te leggen, woorden te verdraaien , opnieuw te komen met reeds vele malen weerlegde uitspraken en een totaal gebrek aan respect ten toon te spreiden.
 

JMD

Well-known member
Hoewel er onderlinge verschillen zijn, zijn bovenstaande heren niet de norm zijn voor het amateurvoetbal.
En JMD bewijst ook nu weer dat hij manipuleert door erg suggestief te posten, niet gedane uitspraken in de mond te leggen, woorden te verdraaien , opnieuw te komen met reeds vele malen weerlegde uitspraken en een totaal gebrek aan respect ten toon te spreiden.

Dank voor het bevestigen van mijn post... Je haalt er precies datgene uit wat je wilt lezen en de rest negeer je.

Veel plezier in je droomwereld., ga maar lekker door met spookrijden.
 

Fregge

Well-known member
Hoewel er onderlinge verschillen zijn, zijn bovenstaande heren niet de norm zijn voor het amateurvoetbal.

Ik wil hier even op reageren. Mijn buik is net zo rond als een bal, ik heb de snelheid van Johnny van Beukering, de conditie van een band met 7 gaatjes er in, de techniek van een hefboom en de at-vaardigheden van een trechter. Ik adem amateurvoetbal.
 

noordooster

Well-known member

Fregge

Well-known member
Traint hij wel een O13 team? Mogen nog jongens meedoen in de O12? De vorige keer waren zijn cijfers ook al niet goed.
 

Fregge

Well-known member
"In essentie is het dus een discussie over menselijk gedrag: kun je gedrag vooral met opleiding veranderen, of moet je juist de omstandigheden waarin ze werken veranderen?"

Haha, die vraag ga ik eerst doorsturen voor ik er over door ga.
 
Bovenaan