Jeugdvoetbal

vakx2.0

Banned
Pffff... wat 'n zaterdag!

Vanochtend stonden we drie punten achter de lijstaanvoerder, Soest.
Om 12.00 uur begon de wedstrijd. In de eerste helft waren we in alle opzichten beter, maar de Soestenaren scoorden uit hun eerste kans de 1-0. Nog geen drie minuten later stond het gelijk, maar net voor rust nam Soest wederom een voorsprong.

Na de rust zakten we erg in. Het werd zelfs 3-1 voor Soest en ze misten een 100% kans op de 4-1. Tien minuten voor tijd stond het nog altijd 3-1, maar dankzij een miraculeus slotoffensief werd het 2-3 en in de 90e minuut zelfs 3-3.

Daar bleef het niet bij. In de blessuretijd scoorden we de 3-4 en 3-5 waardoor we - niet zonder geluk - de koppositie hebben overgenomen. Ons doelsaldo is aanmerkelijk beter. Er staan nog slechts 2 wedstrijden op de kalender... almost champion!

xp7ckg.jpg
 

De Groene Scout

Well-known member
Afgelopen week moesten de F1 van HSC'21 en KVV Losser nog tegen elkaar. Er kwam een behoorlijk grote overwinning (1-8) uit de bus voor Losser.
Dat hoort eigenlijk niet, maar geeft wel aan dat we bij Losser op steeds jongere leeftijd de zaak serieus oppakken.

Vandaag is A1 bijna verzekerd van promotie, tegen de enig overgebleven concurrent bleef het 2-2. Gaatje blijft nu 9 punten met nog 3 potjes te spelen. Dat komt dus wel goed.
De B1 is nog altijd niet zeker. Ze staan wel 7e, maar nummer 8/9/10 staan op slechts 2 en 3 punten. Van deze 4 ploegen zal er nog 1 uit moeten. Losser moet nog tegen de nummer 1 en 2 met dien verstande dat het kampioenschap al wel beslist is. Zou de gun-factor nog mee gaan spelen?
 

De Groene Scout

Well-known member
De B1 is nog altijd niet zeker. Ze staan wel 7e, maar nummer 8/9/10 staan op slechts 2 en 3 punten. Van deze 4 ploegen zal er nog 1 uit moeten. Losser moet nog tegen de nummer 1 en 2 met dien verstande dat het kampioenschap al wel beslist is. Zou de gun-factor nog mee gaan spelen?

Op de laatste speeldag wordt het beslist. Losser nog altijd 7e met 28 punten, de nummer 8, 9 en 10 hebben alledrie 27 punten en spelen volgende week allemaal tegen een uitgespeeld team (middenmoot of reeds gedegradeerd). De kans dat die alle 3 winnen is dus groot. Voor Losser is er dan ook maar 1 opdracht; ook winnen. Ze moeten tegen de kampioen. De nummer 10 gaat er rechtstreeks uit. Ik hou mijn hart vast.
 

A345

New member
Alsof bij de B1 sentimenten meespelen bij die gasten. Daar geloof ik niet in. En dat alle drie de teams waarschijnlijk winnen vind ik ook niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.
 

vakx2.0

Banned
Wat 'n topseizoen. Eerst PSV kampioen. En nu onze plaatselijke D9 door vandaag met 6-0 van KVVA te winnen (en concurrent Soest verloor van Hoogland). De buit is binnen! 25 uit 10, niet meer in te halen. KAM-PI-OE-NEN, kampioenen!
 

De Groene Scout

Well-known member
Het is gelukt met B1. Zelf 3-3 gespeeld tegen de kampioen, maar 1 van de 3 concurrenten verloor. Op het nippertje dus erin gebleven.
Met de promotie van A1 is het seizoen weer geslaagd.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gepromoveerd was de A1 van Losser enkele weken geleden al, maar vanmiddag kunnen ze ook nog even 'echt' kampioen worden.
Voor het eerst sinds lange tijd weer terug naar de 1e klasse (dat hoort ook minimaal bij een club van deze grootte).
Het belooft een flink spektakel te worden. Verwachting is dat er wel een man of 300 komt kijken. Vanavond ook maar een instuif eraan gekoppeld. Zo vaak viel er de laatste 10 jaar immers niet iets te vieren. :proost:
 

De Groene Scout

Well-known member
De 300 supporters klopten dus wel aardig. Veel vuurwerk en uiteraard ook een 8-3 overwinning. De A1 is kamipoen.
Zo naar de receptie. :duim:
 
Gefeliciteerd! Met die aantallen elftallen aan jeugd mag je inderdaad toch wel minimaal 1e klasse verwachten van de A1. Onze A1 was ook kampioen geworden vorige week in de 2e klasse, ver boven verwachting.
 

De Groene Scout

Well-known member
Leve de kunstgrasvelden. Met de jeugd van KVV Losser wordt er nog een hele maand door getraind en gevoetbald.
Met alle selectieteams al in de nieuwe bezetting en ook worden er al vele oefenduels gespeeld.
De laatste keuzes kunnen nog gemaakt worden om in augustus direct de draad met de daadwerkelijke groepen op te pakken.
Deze week won de nieuwe F1 nog van Quick 20 F1 met maar liefst 8-2 (altijd leuk).
 

Joost

Well-known member
Ben afgelopen maandag nog gaan kijken bij de A1 promotiewedstrijd tussen SHH en Budel. Het eerste duel was op 3-3 geeindigd. Dit keer vlogen de vonken er weer vanaf. Naief verdedigen bracht Budel al binnen een half uur op een 0-3 voorsprong. SHH was niet scherp en een beetje ongelukkig in de afronding.

Vlak voor rust kwam de spanningen terug met 1-3. SHH zette nog meer aan en kwam op 2-3. Budel counterde naar 2-4 en het werd nog 3-4. Ondanks een slotoffensief viel de gelijkmaker niet, de laatste bal van de wedstrijd spatte uiteen op de lat.
 

De Groene Scout

Well-known member
Teamindeling KVV Losser is gisteren on line gekomen.
Enkele ouders denken weer een Messi in huis te hebben en hebben hun onvrede geuit.
Tevens al huilende moeders te woord moeten staan. Ben ik niet gevoelig voor overigens. :)
 

Joost

Well-known member
Teamindeling KVV Losser is gisteren on line gekomen.
Enkele ouders denken weer een Messi in huis te hebben en hebben hun onvrede geuit.
Tevens al huilende moeders te woord moeten staan. Ben ik niet gevoelig voor overigens. :)

Je bent wel gevoelig voor omkoping?

Bij SHH staat-ie al eventjes online.
Vorig jaar:
1x A
4x B
6x C
6x D
9x E
8x F
6x MP

Er waren net te weinig spelers om een A2 te vormen, dat is dit jaar niet het geval:
3x A
4x B
7x C
5x D
8x E
8x F
2x MP
 

Keyser S?ze

New member
Teamindeling KVV Losser is gisteren on line gekomen.
Enkele ouders denken weer een Messi in huis te hebben en hebben hun onvrede geuit.
Tevens al huilende moeders te woord moeten staan. Ben ik niet gevoelig voor overigens. :)

Helpt het als ik je vertel dat dit bij iedere amateurclub voorkomt?

Ik heb het meegemaakt dat vaderlief per direct zijn sponsorcontract opzegde omdat oogappel in de C2 kwam i.p.v. de C1.
 
Bovenaan