Ja maar goed, als je zoontje steeds wordt gevraagd waarom zijn vader nooit komt kijken terwijl zijn opa er elke week wel is lijkt me ook niet ideaal.Ik heb geen haast, heb een vrij jong vrouwtje ;-)
Ach gos... hij is de laatste afvaller geworden (nadat het hele team met maar liefst 10-0 klop had gekregen van de Buitenboys). Het zij zo. Was leuk om er (bijna) bij te zitten...
Er waren net iets teveel moeders die hun diensten aanboden waarschijnlijk.Je hebt toch wel even verhaal gehaald bij de keuzeheren.
Ik oog redelijk jong, daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken ;-)Ja maar goed, als je zoontje steeds wordt gevraagd waarom zijn vader nooit komt kijken terwijl zijn opa er elke week wel is lijkt me ook niet ideaal.
Hij stond in de verdediging begrijp ik hieruit?Ach gos... hij is de laatste afvaller geworden (nadat het hele team met maar liefst 10-0 klop had gekregen van de Buitenboys). Het zij zo. Was leuk om er (bijna) bij te zitten...
Er waren net iets teveel moeders die hun diensten aanboden waarschijnlijk.
Dat ligt aan de geaardheid van de trainers.Ik heb m'n diensten ook aangeboden... dus dat kan het verschil niet gemaakt hebben.
:duim:Dat sowieso.