Jeugdvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
Aha, en dan val je ook in als trainers niet kunnen?

Ja, helaas in de voorbereiding nog iets te vaak. Denk dat ik er dit seizoen al wel 20 trainingen op heb zitten bij diverse teams.
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik meekijk, bijstuur en de trainers ondersteun. Komt er in augustus en deels in september vaak nog niet van.
Komende week al weer 2 invaltrainingen op de planning staan. Dit keer wel mooie teams; maandag D1 en woensdag de E3.
 

jtd10

New member
Ja, helaas in de voorbereiding nog iets te vaak. Denk dat ik er dit seizoen al wel 20 trainingen op heb zitten bij diverse teams.
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik meekijk, bijstuur en de trainers ondersteun. Komt er in augustus en deels in september vaak nog niet van.
Komende week al weer 2 invaltrainingen op de planning staan. Dit keer wel mooie teams; maandag D1 en woensdag de E3.

Aha, op zo'n manier. Op zich interessant om een beetje mee te kijken bij elk team.
 

De Groene Scout

Well-known member
Weer meerdere FC Twente jassen gezien op de velden van KVV Losser. Het valt blijkbaar op dat we het steeds beter voor elkaar hebben. B1, C1, D1, E1, F1 allemaal gewonnen vandaag. Met name de E en F pupillen zijn in trek bij de grote broer uit Enschede. In de mailbox al weer de vraag om enkele namen door te geven.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond begonnen met een cursus voor diverse E en F trainers bij KVV Losser. Samen met docent Erik van Zutphen heerlijk over voetbal geouwehoerd en getracht de bereidwillige vaders en onervaren trainers een andere kijk op het jeugdvoetbal te geven.
Volgens mij gingen de ogen wel open bij diverse trainers. Leuk om te doen als de groep graag wil.
 

De Groene Scout

Well-known member
De E1 en F1 van KVV Losser stomen door in de Hoofdklasse. 4 gespeeld 12 punten allebei. De E1 mag het volgende week opnemen tegen Quick'20. Kijken of ze het daar in het hol van de leeuw ook lukt.
Zelf vandaag een dagje meegelopen bij de E3 en F3. Dit zijn de 1e jaars teams die erachter zitten en volgend seizoen de stap naar de hoofdklasse moeten maken. Daar is nog wel het nodig werk aan de winkel. Leuk uitdaging om trainers/leiders bij die teams op een hoger niveau te krijgen, zodat die het weer over kunnen dragen op de jongens.
 

De Groene Scout

Well-known member
De E1 mag het volgende week opnemen tegen Quick'20. Kijken of ze het daar in het hol van de leeuw ook lukt.
En ja hoor, 1-2 winst voor Losser. Zelf niet gekeken, maar al wel enkele mensen gesproken en die gaven aan dat het van een extreem hoog niveau was van beide kanten.
Goed om te horen. Toch een goede dag voor Losser, de overige selectieteams B1, C1, D1, F1 wonnen ook allemaal dik hun wedstrijdje.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanochtend weer genoten van de E1 en de F1 van KVV Losser. Beide ruim gewonnen. Volgende week kunnen beide teams in theorie al kampioen worden in de hoofdklasse.
Goed bezig. :duim:
BVO's bellen momenteel zelf al op om tegen 'ons' te oefenen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Yep, wijk Het Hogeland (ongeschoolde achterbuurt) - Wesselerbrink (allochtonen)
Kan wel eens uit de hand lopen bij de lagere D-jeugd natuurlijk. :oops:
 
Bovenaan