Jeugdvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
Vanmorgen even op pad geweest met de D2 van KVV Losser, uit bij FC Suryoye. Nou ik heb mijn portie wel weer gehad.
Pfff, wat wordt ik droevig van de mentaliteit om die clubs. Heeft helemaal niets met opleiden te maken en gaat puur om resultaat.
Als er een spelertje van mij een keer een leuke actie maakt wordt daar direct een grote dispensatie C-speler op gezet om hem even flink te raken / te intimideren.
Scheidsrechter is de 2 jaar oudere broer van de spits die vooraf opdracht heeft gekregen om alleen te fluiten als dat vanaf de kant wordt gezegd door de bank van Suryoye door een weer 2 jaar oudere broer die voor trainer speelt.
Als er iemand valt fluit je en is de bal altijd voor de thuisploeg, gaat een bal achter of uit ook en penalty's geef je dus nooit tegen.
Na 27 minuten werd het iets te spannend voor de heertjes en kwam het signaal vanaf de kant te fluiten voor het einde.

Echt heel jammer dit, dan is jeugdvoetbal gewoon geen zak aan. O ja werd uiteindelijk 2-2.
 
?

?uti

Guest
Ja, jammer als je zo aan je resultaten moet komen. Op termijn betalen die club daarvoor de prijs wel.
 

jtd10

New member
Vanmorgen even op pad geweest met de D2 van KVV Losser, uit bij FC Suryoye. Nou ik heb mijn portie wel weer gehad.
Pfff, wat wordt ik droevig van de mentaliteit om die clubs. Heeft helemaal niets met opleiden te maken en gaat puur om resultaat.
Als er een spelertje van mij een keer een leuke actie maakt wordt daar direct een grote dispensatie C-speler op gezet om hem even flink te raken / te intimideren.
Scheidsrechter is de 2 jaar oudere broer van de spits die vooraf opdracht heeft gekregen om alleen te fluiten als dat vanaf de kant wordt gezegd door de bank van Suryoye door een weer 2 jaar oudere broer die voor trainer speelt.
Als er iemand valt fluit je en is de bal altijd voor de thuisploeg, gaat een bal achter of uit ook en penalty's geef je dus nooit tegen.
Na 27 minuten werd het iets te spannend voor de heertjes en kwam het signaal vanaf de kant te fluiten voor het einde.

Echt heel jammer dit, dan is jeugdvoetbal gewoon geen zak aan. O ja werd uiteindelijk 2-2.

Droevig is dat, hebben wij ook wel eens gehad daar.
Zaterdag moet mijn team tegen de C2 van Losser, is dat nog wat?
 

De Groene Scout

Well-known member
Gemiddeld groepje, waarbij met name bij de 2e jaars de echte drive ontbreekt. De 1e jaars zijn nog erg licht.
Zaterdag ook kansloos verloren van ATC C2.
Ben wel benieuwd hoe ze het doen tegen TVO.
 

jtd10

New member
Gemiddeld groepje, waarbij met name bij de 2e jaars de echte drive ontbreekt. De 1e jaars zijn nog erg licht.
Zaterdag ook kansloos verloren van ATC C2.
Ben wel benieuwd hoe ze het doen tegen TVO.

Ben zelf ook benieuwd! Voor mijn team de eerste keer op dit niveau.
Al is ATC C2 doorgaans wel een goed team, met de 10 C-teams die ze daar hebben. Zag dat C4 nog 2e klasse speelt.
 

de waan

Well-known member
Ik heb gisteravond even de moeder van een nieuwe speler toegevoegd aan de groepsapp, maar als die profielfoto 10% waarmaakt van wat het belooft dan heb ik komend seizoen een mooi uitzicht op de zaterdagochtenden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha mooi is dat he die jonge voetbalmoeders.
Niet voor niets dat ik mijn aandachtsveld steeds vaker richting de mini's en F-jes verplaats. :oops:
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag de F6 getraind, half uurtje na de training al een vriendschapsverzoek van een mooie moeder via facebook. Ik heb maar geaccepteerd. :duim:
 

Jozsef

New member
Pffff... Ik ben ook 2 jaar op pad geweest met F-jes maar dat was alleen met dikbuikige vaders. Geen MILF te bekennen.
 
Bovenaan