De Groene Scout
Well-known member
Klopt ook wel. In de 2e divisie weinig sympathieke clubs.AFC is ook een kutclub.
Gewoon een kutklasse
Klopt ook wel. In de 2e divisie weinig sympathieke clubs.AFC is ook een kutclub.
Het schijnt dat Eef de Kip fan is.Klopt ook wel. In de 2e divisie weinig sympathieke clubs.
Gewoon een kutklasse
Wellus!Misschien dat ik dan wel ga
Dus weer geen kaasplankje?Is er wel iemand geweest van hier? Niemand is namelijk even gedag komen zeggen bij mij, haha.
Ik wilde met gevegt komen kijken maar we stonden in Rotterdam bij Jong Sparta.Is er wel iemand geweest van hier? Niemand is namelijk even gedag komen zeggen bij mij, haha.
Ondanks dat we geen wedstrijd gezien hebben, was het best gezellig. Eef had de benodigde kaas meegenomen en ik drie kratjes Grolsch.Ik wilde met gevegt komen kijken maar we stonden in Rotterdam bij Jong Sparta.
Heel fideel dat ik dat plankje mocht opeten en sorry dat je niet genoeg bier hebt kunnen zuipen. De volgende keer zal dat niet meer gebeuren vriend!Was een topmiddag gevegt, ondanks dat ik geen kaas lust. Volgende keer een kratje extra voor de zekerheid.
Nee, ik moest het met een broodje kip doen. Heb liever kaas.Dus weer geen kaasplankje?
Hoppa, gerapporteerd. Zie je volgende maand weer👍Nee, ik moest het met een broodje kip doen. Heb liever kaas.
En terecht. We moeten heel strikt blijven op dit soort excessen!Hoppa, gerapporteerd. Zie je volgende maand weer👍
Dank je wel.En terecht. We moeten heel strikt blijven op dit soort excessen!
Daar heb ik al een tijdje geen vertrouwen meer in.Dank je wel.
MODS……..!!!
Dat kunnen we niet accepteren.Zonde. De doodsteek voor dit prachtige forum
Oei, dat is niet leuk.Sorry, de corona slaat nu toe. Ik ga plat.