bqandy
Well-known member
Loopt nog niet bij Rigtersbleek. 3e nederlaag op rij, dat hadden ze niet gedacht met de nodige versterkingen van HSC'21 erbij.
Vandaag was Silvolde met 5-1 te sterk.
Versterkingen? Hoe ga ik iets subtiel zeggen over reserves van een laagvlieger in de topklasse.
Maar serieus: Rigtersbleek lijkt me typisch een ploeg die via opportunistisch voetbal nog wel de nodige punten kan pakken. Voetballend is het wat slordig. Silvolde leek me al aardig "ingekocht" te hebben. Wat talent, wat ervaring die lager speelde, "om het plezier terug te vinden" en nu weer op niveau aanhaakt.
Alcides pakte vanavond de eerste drie punten door met 3-1 te winnen van Achilles 1894.
http://www.tweenul.nl/nieuws/noord-drenthe/alcides-op-karakter-langs-achilles-1894
Ik vond het een typisch degradatieduel. Ik vrees vooral voor Achilles. Bij Alcides zit er nog wat rek in bij een zooi spelers. Achilles laat nu al jongens van 16, 17 spelen in combinatie met ouderen die net een stap te kort komen voor de hoofdklasse. En de koppies hangen snel. Twee hele slechte wedstrijden van Achilles 1894 op rij.