Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

bqandy

Well-known member
De kampioen van de voorbereiding, maar dat biedt geen garanties.
Ik denk dat de breedte van de selectie en het inpassen van talent erg belangrijk wordt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Quick'20 heeft wel een jonge groep, maar de meeste spelers maken al wel 2 tot 4 jaar deel uit van de selectie en uiteraard ook wel aardig ingekocht.
Onderschat ze maar niet.
 

Mug

Member
Alcides Dieze West,
Hoe staan beide ploegen er voor, bij Dieze West spelen twee oud Alcideanen, leuk om weer te zien. Na matige oefenwedstrijden ben ik benieuwd in wat voor opstelling Alcides begint, heeft trainer Lindeboom de juiste samenstelling gevonden. Vanmiddag, om 14.00 gaan we het zien. Mijn voorspelling, 1 _ 1
 

SanMark.

Well-known member
Alcides Dieze West,
Hoe staan beide ploegen er voor, bij Dieze West spelen twee oud Alcideanen, leuk om weer te zien. Na matige oefenwedstrijden ben ik benieuwd in wat voor opstelling Alcides begint, heeft trainer Lindeboom de juiste samenstelling gevonden. Vanmiddag, om 14.00 gaan we het zien. Mijn voorspelling, 1 _ 1

0-2 bij rust .
 

de waan

Well-known member
Dieze West won van de week ook al met 4-0 tegen Genemuiden. En nou was deze wedstrijd voor Genemuiden niet meer van belang, het zegt toch wel iets.
 

SanMark.

Well-known member
Dieze West won van de week ook al met 4-0 tegen Genemuiden. En nou was deze wedstrijd voor Genemuiden niet meer van belang, het zegt toch wel iets.

In 2010 speelden die nog 4de klasse. Daarna 4 keer kampioen geworden. Daar hebben ze dus ook een prima geldschieter gevonden.
 

de waan

Well-known member
Dat was mij ook al wel duidelijk. Vanuit het niets omhoog geschoten er ze hebben amper jeugd. Dan weet je doorgaans genoeg.
 

SanMark.

Well-known member
En ze hebben denk ik wel geluk gehad dat ze de afgelopen twee jaar in Noord zijn ingedeeld. Ik denk dat vooral 2de klasse noord veel zwakker is dan de 2de klasse oost.
 

Mommiej

Well-known member
2x Nejim El Atiaoui, 2x Wahid Shimeri en 1x Mehran Ali Pour Asli zijn de doelpuntenmakers bij Dieze. Verder spelers als Dominggus Lim-Duan in selectie daar.
 

Mug

Member
Alcides _ Dieze West Zwolle 0 _ 5

Wat een teleurstellend begin voor iedereen die Alcides supporter is.. Het eerste half uur waren beide ploegen aan elkaar gewaagd, nadat Kaluzi voor Alcides een goede kans onbenut liet, was Dieze West in de tegen aanval wel succesvol, vanaf dat moment was er maar een ploeg die voetbalde en dat was Dieze West, snelheid en technisch vermogen was bij Dieze West goed verzorgt. Dieze West , een aanwinst voor de hoofdklasse en Alcides, met 7 nieuwe spelers moeten zich snel herpakken, anders kan het weleens een moeilijk jaar worden. Wat heeft Alcides veel kwaliteit ingeleverd, de laatste jaren.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 2:
Vrijdag al: Achilles 1894 - Quick'20
Zondag:
Hollandia - Alcides
Rigtersbleek - Rohda Raalte
MSC - Be Quick 1887
De Bataven - Silvolde
Dieze West - RKHVV
Alverna - Juliana'31

Twee Gelderse derby's. Ik ben benieuwd of Dieze West de sterke start kan doorzetten en of de Meppeler clubs zich herstellen van de slechte eerste ronde. Opvallend is niet een zaterdagavond, maar vrijdagavond wedstrijd van Achilles 1894 tegen Quick'20. De heren gaan daarna in Assen en/of Groningen aan de boemel. ( Ik zou voor de laatste stad kiezen :duim: ).
 

De Groene Scout

Well-known member
Quick'20 gaat lekker. 0-5 vanavond met o.a. 3 treffers van Rens van Benthem.
De jonge jongens komen helemaal los en voelen zich eindelijk bevrijdt van die oude, vervelende, zeurende en mokkende vedettes zoals Engbers, Lage Venterink en Kamphuis.
Volgend seizoen Topklasse.
 

bqandy

Well-known member
Quick'20 gaat lekker. 0-5 vanavond met o.a. 3 treffers van Rens van Benthem.
De jonge jongens komen helemaal los en voelen zich eindelijk bevrijdt van die oude, vervelende, zeurende en mokkende vedettes zoals Engbers, Lage Venterink en Kamphuis.
Volgend seizoen Topklasse.

Wie weet. :D
Maar een heerlijke pot voetbal van Quick'20 zijde in de eerste helft. Degelijk achterin, creatief op het middenveld en de voorhoede. Goed uitgebalanceerd heet dat dan.
De ervaren spelers van Achilles haalden hun niveau niet en na de 2-0 was het talent van de club uit Assen ook compleet gedemoraliseerd. Met een beetje scherpte had het echt dubbele cijfers kunnen zijn. Het was een ritje naar Assen meer dan waard, alhoewel je natuurlijk altijd hoopt op 2 goed spelende teams. Maar 1 was dit keer ook prima. Verslag:

http://www.tweenul.nl/nieuws/noord-drenthe/quick20-geeft-achilles-1894-een-pak-rammel
 
Bovenaan