SanMark.
Well-known member
Ik heb vooral de indruk dat de hoofdklasse C relatief steeds matiger wordt. Zou me dan ook niet verbazen als Hollandia titelkandidaat nummer 1 blijkt te zijn.
Geld raakt wat op lijkt het wel.
Ik heb vooral de indruk dat de hoofdklasse C relatief steeds matiger wordt. Zou me dan ook niet verbazen als Hollandia titelkandidaat nummer 1 blijkt te zijn.
Alcides Dieze West,
Hoe staan beide ploegen er voor, bij Dieze West spelen twee oud Alcideanen, leuk om weer te zien. Na matige oefenwedstrijden ben ik benieuwd in wat voor opstelling Alcides begint, heeft trainer Lindeboom de juiste samenstelling gevonden. Vanmiddag, om 14.00 gaan we het zien. Mijn voorspelling, 1 _ 1
Dieze West won van de week ook al met 4-0 tegen Genemuiden. En nou was deze wedstrijd voor Genemuiden niet meer van belang, het zegt toch wel iets.
Quick'20 gaat lekker. 0-5 vanavond met o.a. 3 treffers van Rens van Benthem.
De jonge jongens komen helemaal los en voelen zich eindelijk bevrijdt van die oude, vervelende, zeurende en mokkende vedettes zoals Engbers, Lage Venterink en Kamphuis.
Volgend seizoen Topklasse.