Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

noordooster

Well-known member
Het kan nog net, toch..
We zitten nu nog in ( de afronding van ) het seizoen '15-'16 en in dat seizoen was Alcides gewoon Hoofdklasser. :eek:mg:
 

Bonehead

Well-known member
ROHDA Raalte zien we volgend seizoen waarschijnlijk ook niet meer terug in dit topic. In Noordwijk werd met 3-0 verloren van SJC. Volgende week de return in Raalte.
 

noordooster

Well-known member
Wow, ik zie SVBO en Rohda Raalte die 3 - 0 niet meer goedmaken.
Met MSC, Sneek, Heerenveen en Dieze West uit de 4! noordelijke provincies in de zo. hoofdklasse hebben we het wel zo'n beetje gehad.
 

Unregistere

Well-known member
Verbaast me niet heel erg. SJC heeft een zeer behoorlijk team en is al maanden erg goed bezig. Wonnen ook als enige ploeg van kampioen IFC in 1B. Twee keer zelfs.
 

De Groene Scout

Well-known member
Was natuurlijk al opvallend dat Rohda P/D moest spelen. Die horen gewoon linkerrijtje hoofdklasse te draaien met deze groep.
Weet niet wat er mis is gegaan. Drent was volgens mij niet de juiste coach, maar ook Tempelman heeft het niet aan de praat gekregen. Dat had ik niet verwacht.
 

de waan

Well-known member
Mwah, Rohda is toch behoorlijk uitgekleed de laatste jaren. Zo'n bijzonder team is het niet meer. SJC ken ik verder niet, weet alleen dat ze zo'n beetje alles hebben gewonnen de laatste maanden.

Grote club volgens mij. Ik kwam daar ooit eens op een zaterdagochtend langs en het was net een mierenhoop.
 

Unregistere

Well-known member
Misschien nog een klein mazzeltje voor Rohda Raalte: Dandy Steenvoorden, een van de aanvallers van SJC, is geblesseerd en mist de return. Deze nacompetitie was hij aardig trefzeker.
 

de waan

Well-known member
Ik dacht nog aan een tikfout toen ik het las, maar die jongen heet dus echt Dandy. Lekker, zulke ouders.
 
Bovenaan