Hoofdklasse A zondag 2019/20

De Groene Scout

Well-known member
Heftig nieuws. Kelvin Maynard, sinds deze zomer uitkomend voor Alphense Boys, is het slachtoffer geworden van het schietincident van gisteravond in Amsterdam-Zuidoost. Daarbij is de 32-jarige verdediger om het leven gekomen. Uiteraard is de competitiewedstrijd bij Hollandia van komende zaterdag uit het programma gehaald.

Ik heb het niet meegekregen, maar was hij daar toevallig of zat hij in het 'wereldje'?
 

Batigoal

Well-known member
Op zijn social mediakanalen had hij de laatste tijd blijkbaar wat foto's gezet waarop hij met stapeltjes geld stond te wapperen. Kan me zo voorstellen dat hij in een wat ander milieu verslingerd was geraakt.
 

Abubakari

Well-known member
Als je leest wat er gebeurt is lijkt het wel heel erg op een doelbewuste liquidatie. Kun je nog de pech hebben dat je toevallig dezelfde auto rijdt als het beoogde doelwit.
 

SanMark.

Well-known member
Op zijn social mediakanalen had hij de laatste tijd blijkbaar wat foto's gezet waarop hij met stapeltjes geld stond te wapperen. Kan me zo voorstellen dat hij in een wat ander milieu verslingerd was geraakt.

Hoofdklasse betaald goed. Zelfs de zondag afdeling.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb het niet meegekregen, maar was hij daar toevallig of zat hij in het 'wereldje'?

Je ne sais pas. Ken hem alleen van naam als ex-prof en ook omdat we tegen hem hebben gespeeld in zijn Quick Boys-periode, maar verder weet ik ook niets over hem.

Maar de link die Mario hierboven plaatste geeft meer informatie.
 

Abubakari

Well-known member
Je wordt natuurlijk niet voor niks op deze manier om zeep geholpen. Dus dat lag wel erg voor de hand dat ie ergens bij betrokken zou zijn.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 4:
Hoogeveen – Emmen
MSC – Velsen
Leonidas - Alcides
Be Quick 1887 – HBS
SJC – Quick'20
JOS Watergraafsmeer – SDO
RKAVV – VOC
Hollandia – Alphense Boys: afgelast.
 

Unregistere

Well-known member
Je wordt natuurlijk niet voor niks op deze manier om zeep geholpen. Dus dat lag wel erg voor de hand dat ie ergens bij betrokken zou zijn.

Nee, inderdaad. Inmiddels lijken er meer details bekend te worden. Zo komt De Telegraaf onder meer met dit artikel:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/234201071/moest-kelvin-maynard-dood-wegens-ripdeal

Je weet natuurlijk nooit wat spelers buiten het voetbal om allemaal doen. Bij ons speelt nu iemand die vorig jaar zijn teamgenoot was en die was in elk geval verbijsterd.
 

de waan

Well-known member
Typisch Telegraaf weer. Een kop met een vraagteken.

Het doet mij een beetje denken aan die lange keeper die ze destijds bij T?rkiyemspor hadden. Dat bleek ook de persoonlijke bewaker van Ima? en ook niet zo'n frisse jongen.
 

SanMark.

Well-known member
Typisch Telegraaf weer. Een kop met een vraagteken.

Het doet mij een beetje denken aan die lange keeper die ze destijds bij T?rkiyemspor hadden. Dat bleek ook de persoonlijke bewaker van Ima? en ook niet zo'n frisse jongen.

En er was daar ook een Turkse spits die in Turkije is doodgeschoten.
 

Unregistere

Well-known member
Zat ik te zoeken op Teletekst, is de zondaghoofdklasse om schandalige redenen een pagina verschoven... Maar goed, wel gevonden. En dan zie je dat Leonidas na een 3-2 zege op Alcides koploper is. Knap! De Rotterdamse goals kwamen van Assad El Harti, Marruchen Zimmerman en een onfortuinlijke speler van Alcides.

VOC blijft het moeilijk hebben, de nieuwkomer ging vandaag ook onderuit bij RKAVV. Het werd 4-1, de club uit Hillegersberg staat ook na vier duels nog op nul punten. Voormalig ASWH'er Robbert Stout maakte de enige treffer voor de Rotterdammers.

SJC is na een zege op Quick '20 tweede (3-2), de mannen van bqandy drogen de degradant uit de derde divisie HBS met 3-0 af. Gefeliciteerd!
 
Bovenaan