Hi ha hondelul! Weetjes, vragen en feiten rondom de arbitrage

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon de Frans Hoek van de technische staf geeft rustig de wissel door, maar over dat soort conversaties heeft gevegt het natuurlijk niet.
 

Pascallovic

Well-known member
Die vierde man is er alleen maar voor het geval de scheidsrechter geblesseerd raakt en ja als ie er toch is kan die net zo goed een bord omhoog steken als er gewisseld wordt. Zo zal het allemaal zijn begonnen.
 

Kevah

New member
Kramer vrijgesproken...
Een grote bek hebben en zielig doen wordt dus toch beloond bij de KNJB ;)
 

Kevah

New member
Dat soort foutjes zijn wel heel toevallig steeds bij Feyenoord. Elia eerst, nu weer Kramer...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat soort foutjes zijn wel heel toevallig steeds bij Feyenoord. Elia eerst, nu weer Kramer...

Ja, de KNVB is anti-Feyenoord. Vandaar dat ze Kramer een buitensporig hoge schorsing wilden geven van drie + ??n voorwaardelijk voor een duw.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die drie wedstrijden voor Karsdorp dan wat eigenlijk niet eens een rode kaart waard was...
 

Kevah

New member
Dat hoor je mij niet zeggen, het is alleen dit seizoen wel erg opvallend vaak in het voordeel van Feyenoord geweest.
Makkelijke penalties, 2x administratieve fouten bij een rode kaart enz.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat hoor je mij niet zeggen, het is alleen dit seizoen wel erg opvallend vaak in het voordeel van Feyenoord geweest.
Makkelijke penalties, 2x administratieve fouten bij een rode kaart enz.

Als je het eendimensionaal bekijkt heb je helemaal gelijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij was aangeklaagd voor slaan, maar het was duwen en dan telt de aanklacht niet.

Geen grapje
 

Shayman

New member
Hij was aangeklaagd voor slaan, maar het was duwen en dan telt de aanklacht niet.

Geen grapje

Dat lijkt me toch vrij valide. Wanneer je 150 hebt gereden op de snelweg dan word je ook aangeklaagd maar wanneer de aanklacht dan "150 rijden binnen de bebouwde kom" is dan heeft OvJ ook geen zaak meer. Gewoon stom van de aanklager dus terechte uitspraak.
 

erka

Well-known member
Dat lijkt me toch vrij valide. Wanneer je 150 hebt gereden op de snelweg dan word je ook aangeklaagd maar wanneer de aanklacht dan "150 rijden binnen de bebouwde kom" is dan heeft OvJ ook geen zaak meer. Gewoon stom van de aanklager dus terechte uitspraak.

Terechte uitspraak inderdaad.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar hij maakt toch wel een overtreding? Hij duwt moedwillig een tegenstander in z'n gezicht. Dat ziet iedereen. Maar dan krijg je dus vrijspraak en geen straf voor datgene wat je wel deed?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar hij maakt toch wel een overtreding? Hij duwt moedwillig een tegenstander in z'n gezicht. Dat ziet iedereen. Maar dan krijg je dus vrijspraak en geen straf voor datgene wat je wel deed?

Dan hadden ze hem daarvoor aan moeten klagen. Die Commissie kijkt sec naar de aanklacht en in hoeverre dat bewezen kon worden. De aanklacht was slaan en dat was dus niet het geval. Dus volgt er vrijspraak.

Dat Kramer eigenlijk een schorsing verdiende, dat vind ik ook. Maar dat maakt de uitspraak van de Commissie niet onterecht of vreemd.
 

erka

Well-known member
Maar hij maakt toch wel een overtreding? Hij duwt moedwillig een tegenstander in z'n gezicht. Dat ziet iedereen. Maar dan krijg je dus vrijspraak en geen straf voor datgene wat je wel deed?

Lijkt mij wel ja. Zo werkt het bij de rechter ook.
 
Bovenaan