Hi ha hondelul! Weetjes, vragen en feiten rondom de arbitrage

Abubakari

Well-known member
En een heel omvangrijke. Toch bescherm ik liever mijn klokkenspel in zo'n situatie. Voor een echte man is dat gewoon een automatische handeling.

Die bal komt niet op klokkenspelhoogte, dus dan kun je wel voor (je) paal gaan staan, maar wat heb je er aan?
 

gevegt

Well-known member
Die bal komt niet op klokkenspelhoogte, dus dan kun je wel voor (je) paal gaan staan, maar wat heb je er aan?

Hij deed het gewoon heel dom en bewust. Als je dan het schot zo duidelijk van richting verandert kun je zoiets verwachten.
 

Shayman

New member
Daar wordt van 5 meter snoeihard tegen een speler aan geschoten die in een reflex zijn armen voor zijn borst kruist. Die heeft 0,0 tijd om na te denken.
Maar jij vindt dat wel terecht rood?
Terecht volgens de spelregels, niet terecht voor mijn gevoel maar de scheidsrechter had wel gelijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, dat is wel een goede samenvatting. Volgens de regels is het rood en een pingel, want hij voorkomt een zekere goal, maar voor het gevoel is het veel te zwaar.
 

gevegt

Well-known member
Kan iemand mij vertellen waarom er ooit beslist is dat een vierde man een verbetering voor het voetbal is?
 

Eresd?g?

Banned
Gisteravond heb ik weer iets nieuws gehoord. Er mogen max 3 spelers van ??n club tegelijkertijd warmlopen. Nieuwe regel?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hi ha hondelul! Weetjes, vragen en feiten rondom de arbitrage

Dan zal Vitesse iemand moeten aanstellen waartegen Bosz de hele wedstrijd kan aan zeiken. Al lijkt mij dat nu al geen overbodige luxe.
 
Bovenaan