Het weer

Mario

Well-known member
Er komt weer een code geel aan: morgen gaat het waaien, het is nog niet bekend wanneer Nederland in het oog van de storm zit. Beter vanavond maar alles dichttimmeren en de komende dagen de schuilkelder in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Regeren is vooruitzien. Ik zorg altijd dat er voldoende op de plank staat aan bier. Afgelopen zaterdag ook weer tien mooie biertjes gekocht. Plank staat goed nu goed vol.
 

TeeZee

Active member
Er komt weer een code geel aan: morgen gaat het waaien, het is nog niet bekend wanneer Nederland in het oog van de storm zit. Beter vanavond maar alles dichttimmeren en de komende dagen de schuilkelder in.

:duim:
Heel goed. Echt h??l goed dit.
 

Atreides

Well-known member
Regeren is vooruitzien. Ik zorg altijd dat er voldoende op de plank staat aan bier. Afgelopen zaterdag ook weer tien mooie biertjes gekocht. Plank staat goed nu goed vol.

Mijn bierkeller (vooruit: schuur) staan er een stuk of 150. :eek:mg:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het weer

Mijn bierkeller (vooruit: schuur) staan er een stuk of 150. :eek:mg:

Jij woont dan ook wat landelijker. Ik zit nu rond de vijftig bieren. Heb overigens wel eens een voorraad van 150 bieren gehad, maar dat kost teveel ruimte. Daarnaast verplaats ik mij meestal met OV of fiets en met een rugtas kun je het beter beperken tot 18 bieren. Goede bierwinkels en biercaf?s zijn gelukkig nooit ver weg.

EDIT: Gezien de storm voor de zekerheid toch maar tien biertjes uit het nieuwe assortiment van de supermarkt meegenomen.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Heeft blijkbaar hard gewaaid in het Zuiden; meerder meldingen binnen gekregen van gevaarlijke situaties m.b.t. deels weggewaaide steigers.
Drukke ochtend voor de steigerbouwers.
 

Abubakari

Well-known member
5cb1d1641673d-IMG_20190413_131719.jpg

Hagel en sneeuw, moet dan schijnbaar weer op zaterdag.
Volgens mij is God ook meer van het zondag voetbal.
 

erka

Well-known member
Volgende hoogtepunt/dieptepunt in de klimaatverandering: zwaarste orkaan ooit gemeten in Afrika zojuist aan land gekomen in Mozambique.
 
Bovenaan