Zijn we met het familie uitje van februari naar mei gegaan en krijg je het komende weekend toch weer wat kou.
We kunnen ons opmaken voor een nieuwe ijstijd.
Bah, gauw weer CFK's in de koelkasten stoppen.
Ik weet dat je bovenstaande niet serieus meent en er een grapje van maakt, maar waar komt de behoefte vandaan om twee enorme problemen (milieuvervuiling en global warming) zo te bagatelliseren?
Omdat het andersom aardig word overdreven en het ons door de strot word gedrukt.
Omdat het andersom aardig word overdreven
en het ons door de strot word gedrukt.
Misschien dat je een keertje zelf kan nadenken, in plaats van dit anderen dit soort vragen te stellen. Je kunt ook zelf bedenken dat het nogal vreemd is dat vanwege de klimaatproblematiek men in Nederland van het gas af moet, terwijl men juist in Duitsland inzet op meer huizen met gasaansluiting om de klimaatproblematiek aan te pakken.Welk onderdeel wordt overdreven? Waar blijkt dat uit en kun je daar een voorbeeld van geven?
Misschien dat je een keertje zelf kan nadenken,
in plaats van dit anderen dit soort vragen te stellen.
e kunt ook zelf bedenken dat het nogal vreemd is dat vanwege de klimaatproblematiek men in Nederland van het gas af moet, terwijl men juist in Duitsland inzet op meer huizen met gasaansluiting om de klimaatproblematiek aan te pakken.
Volgens mij is iedereen het erover eens dat de mens een serieuze rol speelt in de klimaatverandering.
De vraag is echter wel in hoeverre de mens die klimaatverandering nog kan omkeren. Zou je geen maatregelen moeten nemen om je te wapenen tegen de klimaatverandering?
Volgens mij is iedereen het erover eens dat de mens een serieuze rol speelt in de klimaatverandering. De vraag is echter wel in hoeverre de mens die klimaatverandering nog kan omkeren. Zou je geen maatregelen moeten nemen om je te wapenen tegen de klimaatverandering?
Jij denkt er inderdaad zeer eenzijdig over na. Waar zijn de kritische vragen voor degene die een 15 jarig meisje met Asperger op het schild zetten met teksten als "I don?t want you to be hopeful. I want you to panic. I want you to feel the fear I feel every day. And then I want you to act"? Schijnbaar begrijp je die kant van het verhaal wel. Dan zou het netjes zijn als je ook bij jezelf gaat reflecteren dat dergelijke teksten ook op een andere manier kunnen vallen. Maar dat komt schijnbaar niet in je op, dat moet allemaal worden voorgekauwd.Intrigerend dat je denkt dat ik er zelf niet over nadenk.
Ik zie vraagtekens bij climate change ?n milieuvervuiling. Dat roept enorme vragen bij mij op. En netjes vragen waarom iemand dat denkt is voor mij de meest respectvolle optie.
Jij denkt er inderdaad zeer eenzijdig over na.
Waar zijn de kritische vragen voor degene die een 15 jarig meisje met Asperger op het schild zetten met teksten als "I don’t want you to be hopeful. I want you to panic. I want you to feel the fear I feel every day. And then I want you to act"?
Schijnbaar begrijp je die kant van het verhaal wel. Dan zou het netjes zijn als je ook bij jezelf gaat reflecteren dat dergelijke teksten ook op een andere manier kunnen vallen.
Maar dat komt schijnbaar niet in je op, dat moet allemaal worden voorgekauwd.