Code geel is op zich niks toch? Behalve: let een beetje op.
SkypeSchijnen al wat vluchten te zijn gecanceld. Ik heb morgen een bespreking met iemand die vanuit London moet komen. Even afwachten of die bespreking doorgaat.
Morgen 1 tot 3 centimeter sneeuw. Code geel gaat weer in werking, behalve voor Zuid Holland, Noord Holland en Friesland. Ik zeg: grenzen dicht!
Schijnen al wat vluchten te zijn gecanceld. Ik heb morgen een bespreking met iemand die vanuit London moet komen. Even afwachten of die bespreking doorgaat.
Ik werk nu voor een bedrijf die niet aan Skype doet. Maar sowieso moet diegene op een bepaald moment richting Nederland, dus anders verschuiven we de bespreking gewoon een of twee weekjes op.
Alleen wel jammer dat het 'let een beetje op' vaak ook nog aan dovemansoren gericht is.
Afgelopen vrijdag werd ik ingehaald door een maniak die over de ijsbaan die de A32 toen was als een idioot van links naar rechts ging. Even later lag ie op de kop in de berm.
Snelheid aanpassen en afstand houden, zodat je amper hoeft te remmen is het devies.
Dat was in 1979 voor het laatst.
Dat stelde niets voor.
Vooruit, 1891.
Die kwam inderdaad in de buurt. Ik moest zelfs mijn autorijles een dag uitstellen omdat die ouwe Benz de weg niet op durfde.