Het weer

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnen al wat vluchten te zijn gecanceld. Ik heb morgen een bespreking met iemand die vanuit London moet komen. Even afwachten of die bespreking doorgaat.
 

Mario

Well-known member
Schijnen al wat vluchten te zijn gecanceld. Ik heb morgen een bespreking met iemand die vanuit London moet komen. Even afwachten of die bespreking doorgaat.

Ik werk nu voor een bedrijf die niet aan Skype doet. Maar sowieso moet diegene op een bepaald moment richting Nederland, dus anders verschuiven we de bespreking gewoon een of twee weekjes op.

Ze hebben tot 29 maart de tijd ...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alleen wel jammer dat het 'let een beetje op' vaak ook nog aan dovemansoren gericht is.

Afgelopen vrijdag werd ik ingehaald door een maniak die over de ijsbaan die de A32 toen was als een idioot van links naar rechts ging. Even later lag ie op de kop in de berm.

Snelheid aanpassen en afstand houden, zodat je amper hoeft te remmen is het devies.
 

erka

Well-known member
Alleen wel jammer dat het 'let een beetje op' vaak ook nog aan dovemansoren gericht is.

Afgelopen vrijdag werd ik ingehaald door een maniak die over de ijsbaan die de A32 toen was als een idioot van links naar rechts ging. Even later lag ie op de kop in de berm.

Snelheid aanpassen en afstand houden, zodat je amper hoeft te remmen is het devies.

Bij echt serieuze ijzel moet je gewoon even stoppen met rijden. Dan hou je er niks meer aan ook al rij je maar 30 km/u.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In Amerika is in delen van het land de gevoelstemperatuur vandaag -60. En wij maar janken over die paar vlokjes sneeuw.
 
Bovenaan