Het gas wat ik verstook komt uit Groningen. Ik heb de thermostaat maar even naar 27 graden opgeschroefd.
Boefje.
Als morgen het gas in de leidingen bevriest en dan de verwarming uitvalt, heeft gevegt geen centje pijn met de vuurkorf in de woonkamer.:duim:
Het gas wat ik verstook komt uit Groningen. Ik heb de thermostaat maar even naar 27 graden opgeschroefd.
Uhhhh?!
Een centimeter of 4/5 sneeuw hier en iets onder nul. Dat zal niet veel anders zijn in Sneek.
Van die smeltende sneeuw wordt het natuurlijk wel heel drassig.Ik denk dat er geen algehele afgelasting komt. Temperatuur gaat natuurlijk stijgen tegen het eind van de week. Verwacht per club afgelastingen.
Een centimeter of 4/5 sneeuw hier en iets onder nul. Dat zal niet veel anders zijn in Sneek.
Hmm, dat gaat dus nog spannend worden dan of er zaterdag gevoetbald kan worden.
Een algehele afgelasting voor de landelijke competities komt volgens mij zelden nog voor, maar ik denk dat alles daaronder er morgen of vrijdag wel uit gaat. (Ik hoop het eigenlijk ook wel een beetje, ik ben dol op midweekse potjes in april en mei.)
Van die smeltende sneeuw wordt het natuurlijk wel heel drassig.
Gaat lekker zo. Ik ben benieuwd hoeveel keer de NS haar dienstregeling er dit kalenderjaar uit gaat gooien.
Morgen 1 tot 3 centimeter sneeuw. Code geel gaat weer in werking, behalve voor Zuid Holland, Noord Holland en Friesland. Ik zeg: grenzen dicht!