Het weer

gevegt

Well-known member
Het gas wat ik verstook komt uit Groningen. Ik heb de thermostaat maar even naar 27 graden opgeschroefd.
 

erka

Well-known member
De sneeuw van vandaag bewijst de opwarming, zou dit in de jaren 60 zijn gebeurd dan hadden we nu 7 meter sneeuw gehad.
 

zwammy

Well-known member
Het probleem is niet de sneeuw op de weg maar het feit dat 80% van de mensen gewoon geen auto kunnen rijden.
 

de waan

Well-known member
Hmm, dat gaat dus nog spannend worden dan of er zaterdag gevoetbald kan worden.

Een algehele afgelasting voor de landelijke competities komt volgens mij zelden nog voor, maar ik denk dat alles daaronder er morgen of vrijdag wel uit gaat. (Ik hoop het eigenlijk ook wel een beetje, ik ben dol op midweekse potjes in april en mei.)
 

Unregistere

Well-known member
Een algehele afgelasting voor de landelijke competities komt volgens mij zelden nog voor, maar ik denk dat alles daaronder er morgen of vrijdag wel uit gaat. (Ik hoop het eigenlijk ook wel een beetje, ik ben dol op midweekse potjes in april en mei.)

Dat verwacht ik ook. In de tweede en derde divisie en hoofdklasse zal het wel per club worden bekeken. Maar in dat geval zie ik het momenteel ook somber in voor onze wedstrijd in Sneek, als ik dat plaatje van noord-ooster zo bekijk en de tweet van ONS las. Velden heel de week afgekeurd, vrijdag gaan ze bekijken of er zaterdag gespeeld kan worden. Aan de andere kant kunnen we het dan maar beter vroeg weten in plaats van in de warming-up.

Mijn zondagwedstrijd voor de krant zal denk ik wel geschrapt worden, maar daar bestaat nog een alternatief voor.
 

Abubakari

Well-known member
Alles er uit heeft mijn zegen ook wel. Zaterdag verjaardag van mijn dochter en zondag de klassieker dus het gaat toch een amateurvoetballoos weekend worden.
 

Mario

Well-known member
Morgen 1 tot 3 centimeter sneeuw. Code geel gaat weer in werking, behalve voor Zuid Holland, Noord Holland en Friesland. Ik zeg: grenzen dicht!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het weer

Gaat lekker zo. Ik ben benieuwd hoeveel keer de NS haar dienstregeling er dit kalenderjaar uit gaat gooien.
 
Bovenaan