Het weer

JMD

Well-known member
Bagatelliseer je nu deze gigantische ramp die Nederland heeft getroffen?
Sorry jongens, zal het nooit meer doen.

Het is echt een Godswonder dat ik nog ben thuisgekomen. Moest met mijn auto door sneeuwhagen heen, niet te kort. Gelukkig kan ik goed sturen en ben ik daardoor heelhuids thuisgekomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben ook weer veilig thuis. Was lekker op tijd naar huis. Was het allemaal toch vrij rustig. Sommige stukken waren wat minder goed. Het gaat pas wat tricky worden als die stukken gaan opvriezen. Morgen denk ik maar ook lekker op tijd richting werk.
 

Mario

Well-known member
Ik ben ook weer thuis, het laatste stuk door het bos was lastig met al die hongerige wolven. Die beesten hebben al de hele dag geen eten kunnen vinden in de sneeuw.
 

Abubakari

Well-known member
Bij ons in de straat ook een enorme file. Al zijn er wegkijkers die beweren dat het gewoon geparkeerde auto's zijn.
 

JMD

Well-known member
Moet je nu voor de gein de optie 'verkeer' op google maps eens aanzetten. In het westen is er echt praktisch niks aan de hand, in het oosten is het 1 grote file zo ongeveer...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moet je nu voor de gein de optie 'verkeer' op google maps eens aanzetten. In het westen is er echt praktisch niks aan de hand, in het oosten is het 1 grote file zo ongeveer...

Zijn ook helemaal niks gewend in de provincie.
 

Unregistere

Well-known member
Het was ook wel heel erg verdeeld vandaag. Had gelukkig een vrije dag. Hier begon de sneeuw om 9.45 uur. Daarna nog wel effe op pad gegaan met een vriend, zaten we in Zwijndrecht in zijn appartement en de vlokken bleven maar vallen. Belt er een spits uit de tweede divisie op, die zat in Arnhem voor een klus, en die zegt in fraai Haags dat daar nog geen centimeter sneeuw is gevallen. Nou, dat heeft-ie geweten hoor. Paar uur later waren de rollen omgedraaid.

Ben benieuwd hoe lang het allemaal blijft liggen de komende dagen. Anders komt er op zeker een algehele afgelasting. Alle regionale bekerwedstrijden zijn er ook al uitgegooid. Geen training. Het is echt winter.
 

stc

Well-known member
Het was ook wel heel erg verdeeld vandaag. Had gelukkig een vrije dag. Hier begon de sneeuw om 9.45 uur. Daarna nog wel effe op pad gegaan met een vriend, zaten we in Zwijndrecht in zijn appartement en de vlokken bleven maar vallen. Belt er een spits uit de tweede divisie op, die zat in Arnhem voor een klus, en die zegt in fraai Haags dat daar nog geen centimeter sneeuw is gevallen. Nou, dat heeft-ie geweten hoor. Paar uur later waren de rollen omgedraaid.

Ben benieuwd hoe lang het allemaal blijft liggen de komende dagen. Anders komt er op zeker een algehele afgelasting. Alle regionale bekerwedstrijden zijn er ook al uitgegooid. Geen training. Het is echt winter.

Ik denk dat er geen algehele afgelasting komt. Temperatuur gaat natuurlijk stijgen tegen het eind van de week. Verwacht per club afgelastingen.
 

Unregistere

Well-known member
Ik denk dat er geen algehele afgelasting komt. Temperatuur gaat natuurlijk stijgen tegen het eind van de week. Verwacht per club afgelastingen.

Dan is het wat mij betreft nu vooral de vraag hoe de situatie in het verre Sneek is. Misschien een Fries die een update kan geven?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Een centimeter of 4/5 sneeuw hier en iets onder nul. Dat zal niet veel anders zijn in Sneek.
 
Bovenaan