Het weer

de waan

Well-known member
Ik dacht nog: het zou toch helemaal hilarisch zijn als een liveblog zou worden bijgehouden van wat sneeuwbuien.

Enfin, toen moest ik de link nog aanklikken.
 

JMD

Well-known member
Hier had ik net gillende leerlingen: het sneeuwt... Pfff... Alsof ze nog nooit sneeuw hadden gezien...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vorige winter hebben we veel meer sneeuw gehad? Ik geloof dat het maar een dag echt paniek was in Nederland. Nu sneeuwt het buiten de spits.
 

JMD

Well-known member
Ach, elke winter hebben we toch altijd wel 1 zo'n dag. Snap inderdaad de heisa niet.

Mensen zijn en masse thuisgebleven vandaag, stond veel minder file. Velen werken thuis. DUs op zich zijn de waarschuwingen dan wel goed, want mensen gaan nadenken of ze de weg op moeten, maar we moeten nou idd ook niet doen alsof dit heel erg is. Gewoon even iets meer uitkijken als je de weg op gaat.
 

Mario

Well-known member
Ach, elke winter hebben we toch altijd wel 1 zo'n dag. Snap inderdaad de heisa niet.

Mensen zijn en masse thuisgebleven vandaag, stond veel minder file. Velen werken thuis. DUs op zich zijn de waarschuwingen dan wel goed, want mensen gaan nadenken of ze de weg op moeten, maar we moeten nou idd ook niet doen alsof dit heel erg is. Gewoon even iets meer uitkijken als je de weg op gaat.

Bagatelliseer je nu deze gigantische ramp die Nederland heeft getroffen?
 

Abubakari

Well-known member
Ook de Noordelijke provincies zijn inmiddels getroffen.
Vluchten naar het Noorden biedt dus geen uitkomst meer.
Het dodental is landelijk inmiddels gestegen naar 50.000 en er worden meer dan een miljoen mensen vermist.

Er ligt hier inmiddels nog steeds geen centimeter sneeuw, maar de plunderingen zijn begonnen, algehele anarchie omdat de politie de straat niet op kan. Ik ga nu weer op wacht staan met de ak47 in aanslag. De buurman bewaakt de achterdeuren. We will shoot to kill.
 

Abubakari

Well-known member
Lekker retro. Wacht maar, over een tijdje is het bij jullie ook weer helemaal trendy.

Net gewoon naar de biep gelopen, toch al gauw in totaal 10 minuten. (ja ik weet het, wie leest er nog boeken. Nou ik dus). Ik werd thuis voor gek verklaard en of ik mijn leven soms beu was. Het viel al met al nog best mee. Ondanks de inmiddels centimeter sneeuw. Er was wel een helicopter, ze gooideneen touwladder en wilden me evacueren maar ik ben gewoon doorgelopen. Kom ik thuis, heeft zowel Rtl laat, dwdd, nieuwsuur als Jinek gebeld of ik vanavond mijn verhaal wil komen doen. Ik kan met de helikopter mee naar Hilversum .
 
Bovenaan