Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
2015 is voor mijn gevoel qua weer wel heel dramatisch. Het is gewoon herfstweer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nu gewoon weer blauwe lucht. Wel wat aan de koude kant, maar er komen vanzelf wel weer warmere dagen aan.
 

Jozsef

New member
Godgloeiende gewoon de verwarming aan gezet gisteren. Als het zo doorgaat zit ik dit jaar op dit jaar op 200 Euro meer verbruik dan vorig jaar maar goed, ff het najaar afwachten.
Vergelijken met vorig jaar zou niet eerlijk zijn. Extreem zachte winter, die (helaas) natuurlijk niet elk jaar voorkomt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit jaar viel de winter eigenlijk ook nog behoorlijk mee. Alleen de echt warme dagen blijven nog uit. Maar je zal zien dat binnen een enkele weken de temperatuur echt nog wel richting een graadje of 25 gaat.
 

Fabian

Active member
Het is gewoon kut met peren. Ik ben gisteren met onderkoelingsverschijnselen thuis gekomen.
 

Fabian

Active member
Dit is niet ouderwets Hollands. Ik kan mij heerlijke meimaanden voor de geest halen. Altijd een wel stabiele maand geweest. Meestal werd het daarna kut.
 

leo1949

Well-known member
Ze kennen die weervrouwen op de radio en de tv wel minder salaris geven.
Het enigste wat ze hoeven te zeggen is: "TE KOUD VOOR DE TIJD VAN HET JAAR".
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ben je toch weer afgunstig. Wellicht zitten ze al op het minimum loon.
 

Bernardo

Well-known member
Man paar weken geleden mijn nieuwe bbq in elkaar gezet en nog niet kunnen gebruiken. Wanneer word het nou is mooi weer?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vrijdag zag ik een graadje of twintig staan. Wordt lekker in het zonnetje de tenten opzetten. Daarna niet heel zonnig maar tot en met maandag wel rond de zestien graden. Prima hardloopweer.
 

erka

Well-known member
Toch is er wel iets te klagen hoor. Mei is in De Bilt qua temperatuur tot nu toe met 12,5 C gemiddeld ruim onder normaal en zelfs kouder dan de normaal van de periode 1961-1990 (dus voor de klimaatsprong).

Maar het kan nog kouder. In 1902 was de gemiddelde mei temperatuur 9,4 C.
 

De Wolf

Well-known member
Een paar jaar geleden was het nog erger. Vroegen we ons af wanneer die winter eens afgelopen was rond deze tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan