Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wigboldus

Well-known member
Voorspellingen geloof ik niks meer van... Tijd terug zou het op vrijdag ook gaan regenen. Nou in liep in Maastricht bijna zonder jas zo warm was het. Zou allemaal wel meevallen dus.

In Maastricht kun je ook beter het weerbericht van Belgi? bekijken....
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben ook echt niet bang dat jouw voorspelling voor hier ook geldig is. Zelfs De Bilt is vaak al stukken koeler dan hier, laat staan een kustplaats als Alkmaar.

Vrijdag wordt het hier 21 graden, zonder regen, en maandag is er kans op een buitje, met 19 graden. Alleen komende zaterdag ziet er slecht uit.
 

leo1949

Well-known member
Het was behoorlijk koud dit koningsdag weekend maar de temperatuur gaat gelukkig een stijgende lijn vertonen. :duim:
We gaan in ??n week tijd c.a. 3 graden omhoog. :(
 

Max

Administrator
Forumleiding
De voorspellingen waren vooraf dusdanig slecht dat ik het weer juist prima vond op zowel koningsnacht als koningsdag. Zeker in de drukte van de Jordaan en met het zonnetje kon je gewoon prima in t-shirt lopen. Het koelde op een bepaald moment wel weer snel af.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik stierf het vanochtend af op de fiets, oprotten met die kutkou.

Vorig jaar om deze tijd was ik al klaar met die BBQ, had 'm al een keer of tig gebruikt.
 

Jozsef

New member
Ik zit straks tm vrijdag elke dag op de fiets, Eef. Gelukkig wel in de bossen.
Wel klote, maar ik heb al zo vaak goed weer gehad op vakantie, dat ik dit maar op de koop toe neem.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik moet ook wat km's maken nog dus ik zit morgenavond ook weer op de racefiets maar dan wel met een lange broek.
Ongelofelijk, vorig jaar heb ik dat ding bijna niet gebruikt.
 

erka

Well-known member
Het was inderdaad nogal koud vannacht. De verwachtingen waren -1 C voor Noord en Oost NL en +1 C in het westen. Op sommige plekken is dat uitgekomen. Maar op diverse plaatsen in het land het veel kouder geweest.

842015282819.png


Aan de grond (10 cm hoogte) is het bijna -10 C geweest trouwens, dus ik denk dat sommige mensen hun plantjes kunnen weggooien.
 

Fabian

Active member
Het was behoorlijk koud dit koningsdag weekend maar de temperatuur gaat gelukkig een stijgende lijn vertonen. :duim:
We gaan in ??n week tijd c.a. 3 graden omhoog. :(

Dat is fijn. Want vanaf vrijdag gingen we 14 graden naar beneden.
 

JMD

Well-known member
Weekje in Zeeland geweest met de familie. (ouders zijn 40 jaar getrouwd) Van tevoren leek het (op vorige week vrijdag na) een dramaweek te worden qua weer, maar dat viel heel erg mee. Alleen zaterdag was het miezerig kloteweer (later brak wel de zon door), de rest van de week veel zon gezien. Wel niet warm inderdaad... En donderdagmiddag een flinke lokale bui in Brugge gehad.

In het Paasweekend zat ik in Engeland, daar leek het van tevoren qua verwachting ook niks, maar had ik na de eerste dag (die druilerig was) 4 dagen schitterend weer (wel mist in de ochtend) en ben zelfs verbrand.

Conclusie: het weer is toch altijd anders dan er verwacht wordt... Maakt het ook wel leuk.
Dus voor wat het waard is: de temperatuur lijkt omhoog te gaan, maar het wordt ook wisselvalliger.
 

Jozsef

New member
Ik zit straks tm vrijdag elke dag op de fiets, Eef. Gelukkig wel in de bossen.
Wel klote, maar ik heb al zo vaak goed weer gehad op vakantie, dat ik dit maar op de koop toe neem.

Alleen donderdag bij Rhenen een stevige bui op m'n kop gehad, verder prima fietsweer gehad. Zo zie je maar, voorspellingen.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vandaag een heerlijke dag gehad in de Efteling. Grotendeels gewoon in trui rond kunnen lopen. Af en toe de zomerjas aan.
 

Jozsef

New member
Zo rap naar buiten om te hardlopen want er komt me een partij regen aan.....
Ik hoop voor de Kuipgangers, en ons biljartlaken, dat 't w?l voor de finale droog wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan