Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Morgen misschien de eerste warme dag in Limburg. Vandaag ook prima weer, het begint wel een beetje frisjes te worden in het noorden
 

Eresd?g?

Banned
Wat een heerlijke dag gaat 't vandaag worden. Morgen duikt temperatuur flink omlaag, maar het blijft voorlopig droog en zonnig. Heerlijk voorjaarsweer! Mijn voorspelling voor de zomer: juni wordt redelijk goed met een paar slechte dagen, juli begint slecht, maar vanaf halverwege juli steeds beter en dan tot eind augustus stabiel zomerweer met af en toe een mindere dag.
 

Mario

Well-known member
Wat een heerlijke dag gaat 't vandaag worden. Morgen duikt temperatuur flink omlaag, maar het blijft voorlopig droog en zonnig. Heerlijk voorjaarsweer! Mijn voorspelling voor de zomer: juni wordt redelijk goed met een paar slechte dagen, juli begint slecht, maar vanaf halverwege juli steeds beter en dan tot eind augustus stabiel zomerweer met af en toe een mindere dag.

Hoe is het weer in September?
 

leo1949

Well-known member
In het noordwesten van het land hopen we onze eerste rokjesdag van het jaar te beleven Schiphol meld nu 19 graden.

rokjesdag.jpg
 

Eresd?g?

Banned
Vandaag viel beetje tegen, maar vanaf morgen weer volop zon en temperaturen die weer gaan stijgen. Het lijkt een heerlijk weekend te gaan worden.
 

De Wolf

Well-known member
Gisteren was een zomerdag. Komende dagen is het gewoon lenteweer met temperaturen tussen de 12 en 18 graden.
 

Eresd?g?

Banned
Vanaf vrijdag is het klaar met het lekkere voorjaarsweer. Ook maandag (Koningsdag) gaat tegenvallen. Tot vrijdag is het genieten met donderdag al wat meer bewolking. Morgen en woensdag worden heerlijk! Vandaag eigenlijk ook al natuurlijk :)
 

fr-keff

Active member
Voorspellingen geloof ik niks meer van... Tijd terug zou het op vrijdag ook gaan regenen. Nou in liep in Maastricht bijna zonder jas zo warm was het. Zou allemaal wel meevallen dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan