Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Bijzondere dag vandaag. Vanochtend vies warm en plakkerig. In zomertenue naar een bevrijdingsparade geweest en aansluitend even op het terras, komt er ineens een onweersbui overheen. Na 20 minuten was hele stad leeg en werd het weer droog en heerlijk weertje nu.

Gewoon een typische zomer dag in Nederland dus... ;)
 

JMD

Well-known member
Het was binnen 2 minuten ook weer voorbij... Nu nog een beetje regen...
 

Jozsef

New member
55f1f37c99364dbac82fd96b0d04624b.jpg
 

Fabian

Active member
Na het weekend even goed weer. Met de nadruk op even.

Waarom niet in het weekend vraag ik me dan af. En waarom dan ook niet met Hemelvaartsdag. Precies die drie dagen dat het niet echt nodig is.
 

vakx2.0

Banned
Zojuist het bericht gekregen dat hier vlakbij, in het Randenbroekpark te Amersfoort, twee mensen om het leven zijn gekomen door een blikseminslag. Verschrikkelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels hoost het. Onweer en bliksem. Al met al een lekker dagje.
 

Maasveld

Well-known member
Na het weekend even goed weer. Met de nadruk op even.

Waarom niet in het weekend vraag ik me dan af. En waarom dan ook niet met Hemelvaartsdag. Precies die drie dagen dat het niet echt nodig is.

Daar zal vast een gegronde reden voor zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wij hebben hier al twee dagen niks. Ja, windstoten. Maar regen en onweer? Nope.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus verdien je maar gelijk de doodstraf? Jullie hebben vast ook wel eens in jullie jeugd onder een boom geschuild met onweer.
 

JMD

Well-known member
Geen onweer en bliksem? Hier wel en ook binnen no time weer weg. Grotendeels weer een blauwe lucht.

Dat kwam inderdaad even later. Bij mijn ouders (wonen 2 km verderop) sprong de aardlekschakelaar eruit. Gelukkig was dat het enige.
 

Eef de Kip

Well-known member
Godgloeiende gewoon de verwarming aan gezet gisteren. Als het zo doorgaat zit ik dit jaar op dit jaar op 200 Euro meer verbruik dan vorig jaar maar goed, ff het najaar afwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan