Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Het is grotendeels heerlijk loopweer geweest. Verder zijn de weekenden relatief slecht geweest ten opzichte van de doordeweekse dagen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als het zaterdag in limburg maar droog blijft, dan zit ik 155 km op de fiets en heb ik echt geen zin in regen
 

A345

New member
Het is grotendeels heerlijk loopweer geweest. Verder zijn de weekenden relatief slecht geweest ten opzichte van de doordeweekse dagen.

Ik kom eigenlijk niet verder dan dat het compleet ruk was de afgelopen tijd, met een heel zeldzame positieve uitschieter. Ook relatief weinig regen wel kan dat? Maar in ieder geval veel te lage temperaturen.
 

Eresd?g?

Banned
Goed nieuws voor degenen die smachten naar 20+ temperaturen. Vanaf halverwege volgende week lijkt de zomer eindelijk te komen in Nederland. Of het stabiel zomerweer wordt daar valt nog niks over te zeggen.
Overigens was ik er al iets eerder mee gekomen Erka ;-) Die 30 moet ik eerst zien overigens. Wellicht in het uiterste zuidoosten.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je van goed bier, wisky, prachtige natuur en mooie ru?nes houdt, dan is het een prachtig land om te bezoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan