Klopte niet helemaal. Er zit geen verplichte optie tot koop in de huurovereenkomst. Verder betaalt Barcelona ook nog 50% van het salaris van DestDest komt op huurbasis over van Barcelona (daarna optie tot koop).
Kunnen oud Ajacieden en oud PSV topic wel samenvoegen lijkt mij
Sangare & Schouten is een prima centraal duo achterin. Samen met Teze en Sambo.We hebben steeds minder verdedigers nu Van Aanholt even eruit ligt en ook Boscagli en Ramalho een blessure over hebben gehouden aan het duel van gisteren, dus laten we een verdediger gaan... Mwene terug naar DUitsland.
Sangare & Schouten is een prima centraal duo achterin. Samen met Teze en Sambo.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Is dat er eentje van ‘die kennen we al’ of past ie heel goed bij de speelstijl van Bosz? Ik neig naar het eerste, maar ken hem daar niet goed genoeg voor.Branthwaite terughalen dus.
Prima voor Jong PSV ja...Sangare & Schouten is een prima centraal duo achterin. Samen met Teze en Sambo.
Ik hoop het niet. Is een redelijke verdediger, beter als onze Braziliaanse krullenbol, maar niet van het niveau dat je eigenlijk zoekt. Bovendien moet ie volgens mij ook de nodige knaken kosten. Liever nog even geduld en hopelijk komt Earnie met wat beters op de proppenBranthwaite terughalen dus.
Maar goed, daar kun je net zo goed een zoutzak neerzetten. Dan is ie nog beter.Ik hoop het niet. Is een redelijke verdediger, beter als onze Braziliaanse krullenbol, maar niet van het niveau dat je eigenlijk zoekt. Bovendien moet ie volgens mij ook de nodige knaken kosten. Liever nog even geduld en hopelijk komt Earnie met wat beters op de proppen
Met Boszball heb je geen verdedigers nodig.Als je zo dun in de verdedigers zit, waarom dan Jenson Seelt verkopen? Die was toch best goed?
Dat is een heel goed bedrag voor een spits die niet is doorgebroken bij PSV.Piroe gaat van Swansea naar Leeds, levert PSV 1,5 miljoen op