Het PSV transfertopic

Batigoal

Well-known member
Neem toch niet aan dat PSV na Lozano ook nog eens transfersommen op tafel gaat leggen voor Vranckx én Debast? Lijkt me toch huur. Desondanks echt wel een dikke pluim voor Stewart mits hij nog deze 3 spelers nog weet te halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mits PSV zich voor de CL plaatst, want anders lijkt het mij toch iets te enthousiast.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Neem toch niet aan dat PSV na Lozano ook nog eens transfersommen op tafel gaat leggen voor Vranckx én Debast? Lijkt me toch huur. Desondanks echt wel een dikke pluim voor Stewart mits hij nog deze 3 spelers nog weet te halen.
Wat moet PSV met Vranckx? Gaan ze 361 spelen?
 

Mario

Well-known member
Vrankx en Debast willen alleen maar naar PSV. Toch altijd mooi. Die Georgische speler van Ajax wilde ook enkel naar Ajax en die Ivanusec wilde enkel naar Feyenoord. Scheelt toch dat Real Madrid dan weet dat ze niet hoeven aan te kloppen.
Dan moeten ze Bakayoko niet verkopen. Vranckx is een boezemvriend, en wil daarom naar PSV.
 

JMD

Well-known member
Neem toch niet aan dat PSV na Lozano ook nog eens transfersommen op tafel gaat leggen voor Vranckx én Debast? Lijkt me toch huur. Desondanks echt wel een dikke pluim voor Stewart mits hij nog deze 3 spelers nog weet te halen.
Als dit gebeurt zou dat idd mooi zijn.

Sowieso heeft de NL top 3 zich wel goed versterkt. Oke, PSV moet nog wel even een verdediger halen, maar verder top allemaal. En als Ajax nog die Argentijn kan halen gaat de NL competitie er in de breedte echt flink op vooruit. Wel denk ik dat het gat naar AZ/Twente dit seizoen groter gaat zijn dan de afgelopen jaren.
 

Batigoal

Well-known member
Als dit gebeurt zou dat idd mooi zijn.

Sowieso heeft de NL top 3 zich wel goed versterkt. Oke, PSV moet nog wel even een verdediger halen, maar verder top allemaal. En als Ajax nog die Argentijn kan halen gaat de NL competitie er in de breedte echt flink op vooruit. Wel denk ik dat het gat naar AZ/Twente dit seizoen groter gaat zijn dan de afgelopen jaren.
Die Argentijn gaat helaas niet meer gebeuren, die is te duur. Wie weet in de winter als het seizoen in Amerika klaar is. Maar inderdaad, er staan weer leuke teams bij de topploegen. Twente valt me wat tegen, nadat die de window al vroeg goed begonnen, maar ze missen nog steeds goeie vleugels. AZ ook best wel veel kwaliteit kwijtgeraakt, al zijn ook daar de vervangers wel interessant.
 

Bernardo

Well-known member
Dacht dat ie Lozano al in de 30 was joh, is pas 28. Prima aanwinst zou dat zijn, die Bakayako vind ik niks.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Behoorlijk productief geweest in zijn eerste periode PSV. 17 goals en 11 assists in 29 en 30 competitiewedstrijden. Ik ben benieuwd of hij dat nog steeds kan. Veel geld, maar ik kan wel begrijpen waarom PSV hem wil halen. Net 28 jaar en kan dan gedurende zijn contractsduur wel waarde hebben. Wel een aardig prijskaartje voor een wisselspeler met een aflopend contract.
 

JMD

Well-known member
Dat valt mij idd nog mee die leeftijd, die kan je best over 2 jaar nog weer verkopen voor een goed bedrag...
 

JMD

Well-known member
Ik vind het opvallend rustig bij PSV vandaag op de eennalaatste dag van de transfermarkt. Hoor niks meer over Lozano, hoor al helemaal niks over een centrale verdediger, maar ook niks over verkoop Bakayoko en Sangare
 

JMD

Well-known member
Bakayoko voor 35 miljoen naar Brentford.
Ik ga bier drinken.
Er wordt zelfs 40 miljoen euro genoemd + doorverkooppercentage.

We wisten al dat de Engelsen gek zijn, dat zag je bv van de winter met Madueke, maar nu dit... Ja, hij heeft talent, maar wat heeft hij nu te zoeken in de PL. Brentford is overigens wel een mooie club, druk minder hoog dan bij de top6...
 

JMD

Well-known member
Als het idd 40 miljoen wordt, is het de 3e uitgaande transfer van PSV ooit qua miljoenen, alleen Gakpo (42) en Lozano (45 miljoen) leverden meer op. Opvallend vwb dat laatste is dat PSV Lozano dus voor een miljoen of 15 misschien gaat terughalen. Lekkere winst, en dat nog terwijl Lozano pas 28 is...
 
Bovenaan