Wat moet PSV met Vranckx? Gaan ze 361 spelen?Neem toch niet aan dat PSV na Lozano ook nog eens transfersommen op tafel gaat leggen voor Vranckx én Debast? Lijkt me toch huur. Desondanks echt wel een dikke pluim voor Stewart mits hij nog deze 3 spelers nog weet te halen.
Zal wel de voetballend sterkere vervanger van Sangaré worden op 6. Gaan ze er nog op vooruit ook.Wat moet PSV met Vranckx? Gaan ze 361 spelen?
Zal wel de voetballend sterkere vervanger van Sangaré worden op 6. Gaan ze er nog op vooruit ook.
Dan moeten ze Bakayoko niet verkopen. Vranckx is een boezemvriend, en wil daarom naar PSV.Vrankx en Debast willen alleen maar naar PSV. Toch altijd mooi. Die Georgische speler van Ajax wilde ook enkel naar Ajax en die Ivanusec wilde enkel naar Feyenoord. Scheelt toch dat Real Madrid dan weet dat ze niet hoeven aan te kloppen.
Als dit gebeurt zou dat idd mooi zijn.Neem toch niet aan dat PSV na Lozano ook nog eens transfersommen op tafel gaat leggen voor Vranckx én Debast? Lijkt me toch huur. Desondanks echt wel een dikke pluim voor Stewart mits hij nog deze 3 spelers nog weet te halen.
Die Argentijn gaat helaas niet meer gebeuren, die is te duur. Wie weet in de winter als het seizoen in Amerika klaar is. Maar inderdaad, er staan weer leuke teams bij de topploegen. Twente valt me wat tegen, nadat die de window al vroeg goed begonnen, maar ze missen nog steeds goeie vleugels. AZ ook best wel veel kwaliteit kwijtgeraakt, al zijn ook daar de vervangers wel interessant.Als dit gebeurt zou dat idd mooi zijn.
Sowieso heeft de NL top 3 zich wel goed versterkt. Oke, PSV moet nog wel even een verdediger halen, maar verder top allemaal. En als Ajax nog die Argentijn kan halen gaat de NL competitie er in de breedte echt flink op vooruit. Wel denk ik dat het gat naar AZ/Twente dit seizoen groter gaat zijn dan de afgelopen jaren.
Dan moeten ze Bakayoko niet verkopen. Vranckx is een boezemvriend, en wil daarom naar PSV.
Maar daar hebben ze Schouten toch voor gehaald?Zal wel de voetballend sterkere vervanger van Sangaré worden op 6. Gaan ze er nog op vooruit ook.
Gutierrez moest ook nog vervangen worden.Maar daar hebben ze Schouten toch voor gehaald?
Er wordt zelfs 40 miljoen euro genoemd + doorverkooppercentage.Bakayoko voor 35 miljoen naar Brentford.
Ik ga bier drinken.