Ligt eraan hoeveel PSV er nog bij krijgt.Lozano voor Bakayoko lijkt mij niet echt een topdeal. Een verdediger is mss ook wel handig...
Het maakt geen moer uit wie er bij ons als TD zit, eind juni weet iedereen waar versterkingen moeten komen en eind augustus komen we dan tot de conclusie dat er overal iets gehaald is, behalve in de verdediging. In september dan kansloos onderuit gaan bij clubs in het rechterrijtje en de TD vraagt zich weer af hoe dit kan gebeuren.Ernie kan beter zich richting op de verdediging. Jaar op jaar is de verdediging zeer zwak.
Waar is Bert als je hem nodig bent.Ernie kan beter zich richting op de verdediging. Jaar op jaar is de verdediging zeer zwak.
Zo'n RVC zit naar mijn inziens ook elk seizoen te slapen inzake transferbeleid en de analyses.Het maakt geen moer uit wie er bij ons als TD zit, eind juni weet iedereen waar versterkingen moeten komen en eind augustus komen we dan tot de conclusie dat er overal iets gehaald is, behalve in de verdediging. In september dan kansloos onderuit gaan bij clubs in het rechterrijtje en de TD vraagt zich weer af hoe dit kan gebeuren.
Thuis voor de buis.Waar is Bert als je hem nodig bent.
Wel al 42 jaar, dus toch al redelijk op leeftijd.Chucky is toch een prima verdediger?
Bij Ajax noemen ze dat een jeugdspeler.Wel al 42 jaar, dus toch al redelijk op leeftijd.
Foutje van miramar. Is per speler.Duo Trauner / Hancko is voor 80 miljoen op te halen. Verkoop nog wat grond onder het stadion. De meters 16 tm 24 diep is nog beschikbaar.
SorryFoutje van miramar. Is per speler.
In Iraanse RialFoutje van miramar. Is per speler.
75 miljoen voor Hancko lijkt me wat aan de hoge kant.Duo Trauner / Hancko is voor 80 miljoen op te halen. Verkoop nog wat grond onder het stadion. De meters 16 tm 24 diep is nog beschikbaar.
Dan moeten we naar de kern van de aarde, dat lijkt me niet heel gunstig voor het veld.75 miljoen voor Hancko lijkt me wat aan de hoge kant.
Dan kort de gemeente Eindhoven nog maar een keertje op toeslagen en subsidies van alleenstaande moedertjes.Dan moeten we naar de kern van de aarde, dat lijkt me niet heel gunstig voor het veld.
Goed idee!Dan kort de gemeente Eindhoven nog maar een keertje op toeslagen en subsidies van alleenstaande moedertjes.