Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Dest komt op huurbasis over van Barcelona (daarna optie tot koop).
Klopte niet helemaal. Er zit geen verplichte optie tot koop in de huurovereenkomst. Verder betaalt Barcelona ook nog 50% van het salaris van Dest
 

Batigoal

Well-known member
Prima aanwinst voor PSV. Op clubniveau speelt Dest vaak rechtsachter, bij het nationale team altijd op links. Dus nuttig te gebruiken voor beide kanten. Nu nog een goeie centrumverdediger erbij en PSV staat er heel goed voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Kunnen oud Ajacieden en oud PSV topic wel samenvoegen lijkt mij

Wilde zeggen dat het slechts de niet-criminelen zijn die overeenkomen, maar dat gevallen supertoptalent van PSV wiens naam ik ben vergeten hield zich geloof ik ook in met de familie van Taghi.
 

JMD

Well-known member
We hebben steeds minder verdedigers nu Van Aanholt even eruit ligt en ook Boscagli en Ramalho een blessure over hebben gehouden aan het duel van gisteren, dus laten we een verdediger gaan... Mwene terug naar DUitsland.
 

stc

Well-known member
We hebben steeds minder verdedigers nu Van Aanholt even eruit ligt en ook Boscagli en Ramalho een blessure over hebben gehouden aan het duel van gisteren, dus laten we een verdediger gaan... Mwene terug naar DUitsland.
Sangare & Schouten is een prima centraal duo achterin. Samen met Teze en Sambo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Magikan

Well-known member
Branthwaite terughalen dus.
Ik hoop het niet. Is een redelijke verdediger, beter als onze Braziliaanse krullenbol, maar niet van het niveau dat je eigenlijk zoekt. Bovendien moet ie volgens mij ook de nodige knaken kosten. Liever nog even geduld en hopelijk komt Earnie met wat beters op de proppen ;)
 

Jef400

Well-known member
Ik hoop het niet. Is een redelijke verdediger, beter als onze Braziliaanse krullenbol, maar niet van het niveau dat je eigenlijk zoekt. Bovendien moet ie volgens mij ook de nodige knaken kosten. Liever nog even geduld en hopelijk komt Earnie met wat beters op de proppen ;)
Maar goed, daar kun je net zo goed een zoutzak neerzetten. Dan is ie nog beter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je zo dun in de verdedigers zit, waarom dan Jenson Seelt verkopen? Die was toch best goed?
 

JMD

Well-known member
Goh, dat hadden we nog niet, een aanvaller....

Ik zou niet tegen zijn op de terugkeer van Lozano overigens (alhoewel die me financieel onhaalbaar lijkt), maar niet zolang we bijna niemand achterin hebben. Laat de technische staf zich daar eerst op richten.

WIjnaldum zou ook in gesprek zijn met een club uit de NL top 3. Ajax zie ik niet gebeuren, blijft over Feyenoord of PSV. Hij heeft altijd beloofd terug te komen bij Feyenoord, zou wel mooi zijn voor hem nu. De vraag is alleen (en dat geldt ook voor PSV) of het financieel haalbaar is
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk dat hij dan naar PSV gaat. Een nummer tien hebben we nu wel. Als acht hebben we iemand nodig die heel erg goed is in de steekpass. Is niet het handelsmerk van Wijnaldum.
 
Bovenaan