Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Dan ga ik ervan uit dat het over Spertsyan gaat.

Nope. Ik reageerde op Batigoal die zich afvroeg of PSV dezelfde hoon als Ajax kreeg zou zijn. Verder ging het verhaal slechts over die Armeense Rus van Dinamo waar Feyenoord ook achteraan zat.

Max

Administrator
Forumleiding
Op de Bever na heeft niemand serieus die Armeense international aan Feyenoord gelinkt. De Bever verspreid tegenwoordig meer geruchten dan Voetbalzone en Soccernews bij elkaar.

Mario

Well-known member
Uiteindelijk wordt het gewoon Wijnaldum of zo voor die positie. Die gaat eieren voor z'n geld kiezen.

• Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Op de Bever na heeft niemand serieus die Armeense international aan Feyenoord gelinkt. De Bever verspreid tegenwoordig meer geruchten dan Voetbalzone en Soccernews bij elkaar.
Las op Ajax Showtime dat Spertyan bij Feyenoord aangeboden was.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe kijken jullie PSV-ers naar het interview met Stewart in de aanloop naar de JCS? Hij ging heel specifiek in op elk vermeend transfertarget en gaf bij elke genoemde naam aan of PSV er achteraan zit, of niet. Ik zat er persoonlijk al met gefronste wenkbrauwen naar te kijken. Het is volgens mij een ongeschreven wet dat je in de voetballerij niet over spelers praat die bij andere clubs onder contract staan. Tenzij het zo goed als rond is en alle partijen een akkoord in de daaropvolgende dagen verwachten.

Dus als ik dan de afgelopen dagen deze twee nieuwsberichten lees, vind ik het eerlijk gezegd niet chique van Stewart. Hoe kijken jullie daar naar?

• Leuk
Waarderingen: Max

Pieros

Active member
Hoe kijken jullie PSV-ers naar het interview met Stewart in de aanloop naar de JCS? Hij ging heel specifiek in op elk vermeend transfertarget en gaf bij elke genoemde naam aan of PSV er achteraan zit, of niet. Ik zat er persoonlijk al met gefronste wenkbrauwen naar te kijken. Het is volgens mij een ongeschreven wet dat je in de voetballerij niet over spelers praat die bij andere clubs onder contract staan. Tenzij het zo goed als rond is en alle partijen een akkoord in de daaropvolgende dagen verwachten.

Dus als ik dan de afgelopen dagen deze twee nieuwsberichten lees, vind ik het eerlijk gezegd niet chique van Stewart. Hoe kijken jullie daar naar?

Van de ene kant is het, denk ik, niet handig, maar voor ons volgers/toeschouwers/supporters wel leuker dan wanneer hij bij elke naam zou zeggen: “Geen commentaar.” Al is het nog de vraag waarom hij dit doet. Is het om de eventueel verkopende clubs onder druk te zetten? Of wil hij gewoon transparant zijn? Ik weet ook niet hoe hij dit soort interviews bij AZ deed. Past het bij hem of is dit ook nieuw van/voor hem?

Hoe je het ook bekijkt, het levert wel publiciteit op.

Max

Administrator
Forumleiding
Als je nog niet eens een bod daar hebt neergelegd vind ik het wel erg onfatsoenlijk.

Mario

Well-known member
Ik zie nu op de diverse sites de naam van Malik Tillman voorbij komen, maar er zijn er de laatste weken al zoveel spelers gelinkt aan PSV.

JMD

Well-known member
Van de ene kant is het, denk ik, niet handig, maar voor ons volgers/toeschouwers/supporters wel leuker dan wanneer hij bij elke naam zou zeggen: “Geen commentaar.”
Precies. Het is weer eens wat anders. Van continu zeggen 'ik zeg niks' terwijl iedereen weet dat een club achter een bepaalde speler aanzit is ook niks... Dan klaagt iedereen ook steen en been. Je doet het als TD in deze tijd nooit goed denk ik.

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Het is weer eens wat anders. Van continu zeggen 'ik zeg niks' terwijl iedereen weet dat een club achter een bepaalde speler aanzit is ook niks... Dan klaagt iedereen ook steen en been. Je doet het als TD in deze tijd nooit goed denk ik.

Dus om de supporters te pleasen kun je alle fatsoensnormen opzij schuiven?

gevegt

Well-known member
Dan moet je je eens verdiepen hoe de supporters hun invloed willen laten gelden bij hun club.
Niet dat dit nu het geval is, maar er zijn al decennia voorbeelden van.
Dat weet jij als Feyenoorder maar al te goed.

Bovenaan