VerrekDank ALenstra!
VerrekDank ALenstra!
Maar hij speelde toch maar een paar minuten per wedstrijd?
Het enige wat ik nu kan bedenken is dat hij in de ogen van AC Milan gewoon flink is tegengevallen en dat de kans op speelminuten volgend seizoen nog minder zal zijn met het aantrekken van oa Loftus-Cheek en Pulisic. Dan maar verkopen met een verlies, al denk ik dat er wel een club te vinden is die meer zou willen betalen dan PSV. Dus wat dat betreft heb je gelijk. Wanneer PSV dit geregeld krijgt, lijkt het echt super gedaan. Of er moeten weer clausules zijn waar we over een jaar achter komen .Charles de Ketelaere als opvolger van Xavi Simons lijkt toch steeds serieuzer te worden. Huur voor een jaar, met een koopoptie van 20 miljoen, zo meldt La Gazetta Dello Sport.
Ik vind het een bijzonder verhaal. Er wordt net gedaan alsof hij bij AC Milan niet aan de bak kwam, maar dat is niet waar. Hij heeft afgelopen seizoen in 32 van de 36 wedstrijden in de Serie A minuten gemaakt. Tel je de andere competities erbij komt, komt hij zelfs aan 40 officiële wedstrijden voor Milan. Da's toch behoorlijk wat voor een eerste seizoen van een jonge speler in een nieuwe competitie. Kan me niet voorstellen dat Milan met deze deal akkoord gaat. Hij staat ook gewoon tot 2027 onder contract daar. Waarom zouden ze hem willen verkopen met verlies? En waarom zouden ze hem terug verhuren aan een club van vergelijkbaar niveau als waar ze hem vandaan hebben gekocht? Dan ligt verhuur aan een andere club in de Serie A toch meer voor de hand. Of gewoon behouden en minuten blijven geven.
Hele knappe deal als PSV dit lukt.
Zou mooi zijn als die komt, maar 20 miljoen? Ik vind het flink aan de hoge kant. Maar goed, het is een koopoptie, dus dat is voor volgende zomer. Als je dit seizoen of volgend seizoen (en die kans is dan simpelweg groter omdat er 1 extra plek is) CL speelt kan je die gelden daarvoor inzetten.
Dan ben ik wel blij dat we nu Stewart hebben als TD ipv John de Jong, want die zou die clausule weer idioot verkloten.Zo’n optie is wel lekker als hij per ongeluk een Simons jaar draait. Dan kun je hem gelijk voor het dubbele doorverkopen.
De Ketelaere lijkt voor zijn kans te gaan bij AC Milan, dus daar kan waarschijnlijk een streep doorheen.
Wie?Hendrix traint mee. Gaat PSV eindelijk een elftal om hem heen bouwen.
Goeie speler, gaat ervoor...De Jorrit Hendrix.
Om te janken dit bericht....Hendrix traint mee.
Nou, hoezo? Hij traint mee met de beloften om zijn conditie op peil te houden. Netjes van PSV dat ze dit gunnen aan een oud-speler.Om te janken dit bericht....