Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Daar hoop ik natuurlijk wel heel erg op, maar dat lijkt me echt niet aan de orde.

Multifunctionele speler. In principe op zes of acht. Kan indien nodig ook linksback of centraal achterin. Kent verder de club. Ik zie eigenlijk allemaal pluspunten.

JMD

Well-known member
Napoli zou Bakayoko willen hebben, en ook PSG zou weer een bod willen doen. PSV wil eigenlijk alleen maar nee verkopen, maar voor boven de 30 miljoen zou er toch een mogelijkheid zijn om te praten

Batigoal

Well-known member
Best bizar als ze zo'n hoog bedrag weten te krijgen voor een speler die nog relatief weinig heeft laten zien. Onmiskenbaar een groot talent, maar toch.

Las trouwens dat PSV de Mexicaanse verdediger Gilberto Sepulveda er mogelijk bij krijgt. Alleen wordt PSV door de fans van zijn club Chivas uitgelachen, want hij schijnt het niet zo goed te doen daar. Ik krijg daar Magallan-vibes van toen de Boca-fans maar wat blij waren dat wij hem kochten.

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar inderdaad. Eerder al mazzel gehad dat dat Chelsea bizar veel over had voor brekebeentje Madueke.

Batigoal

Well-known member
PSV gaat nu achter Arsen Zakharyan van Dinamo Moskou aan. Benieuwd of Levchenko of De Telegraaf daar een mening over hebben.

Max

Administrator
Forumleiding
PSV gaat nu achter Arsen Zakharyan van Dinamo Moskou aan. Benieuwd of Levchenko of De Telegraaf daar een mening over hebben.

Had de Telegraaf toch ook eerder over Til en PSV en in mindere mate (want huur) over Szymanski en Feyenoord? Ik vind de kanttekeningen niet zo heel gek. Ajax zal vast ook een ESG beleid hebben als beursgenoteerde onderneming en dan ben ik heel benieuwd hoe dit erin past.

Toen deze Armeense Rus op de nominatie stond om naar Feyenoord te gaan had ik daar ook ergens mijn bedenkingen erbij en ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Anderen stonden daar anders in.

JMD

Well-known member
Ik vind het ook lastig. Als zo'n speler al in Rusland zat toen de oorlog uitbrak kan je toch moeilijk verplichten dat die speler er tot einde contract blijft omdat er geen transfersom mag worden overgemaakt naar Rusland... Desnoods stort je dat geld in een fonds (en wordt dat daar gehouden tot na einde oorlog ofzo). Met spelers die na februari 2022 nog naar Rusland gegaan zijn heb ik minder medelijden, die blijven daar maar lekker zitten.

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is een Russisch international. Sport en politiek staat in Rusland nooit helemaal los van elkaar. Dus deze transfer is anders dan andere transfers. Tegelijkertijd moet je ook niet het individu veroordelen voor hetgeen het land doet. Geen ABC’tje.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan