Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Malik Tillman lijkt dus de derde aanwinst te worden voor PSV. Hij wordt voor één seizoen gehuurd van Bayern München, met optie tot koop. Afgelopen seizoen kwam de Duitse Amerikaan uit voor Glasgow Rangers, daar was hij goed voor 12 doelpunten. Beoogd vervanger voor Simons.

Mario

Well-known member
Jerdy Schouten is de volgende target van PSV. Er zou deze week een bod zijn gedaan van 12 miljoen. AC Milan heeft ook interesse, en heeft een bod van 20 miljoen gedaan aan Bologna. Schouten zelf zou echter graag terugkeren naar Nederland, wat de kansen van PSV vergroot.

Batigoal

Well-known member
Zal PSV blij mee zijn; Jean Musampa is de zaakwaarnemer van Sangaré en diens broer Kiki zit nu bij ESPN vrolijk alle ins en outs over de mogelijke transfer van Sangaré te vertellen.

Batigoal

Well-known member
El Ghazi op de transferlijst gezet bij PSV. Dat verbaast me niets; bij Ajax botsten Bosz en hij al flink. Benieuwd wie hem op pikt. Het is eigenlijk wel een prima voetballer. Vorig seizoen ondanks dat hij lang niet altijd eerste keus was toch 8 keer gescoord.

PES5

Administrator
Forumleiding
Lijkt me dat PSV dan nog wel een vleugelaanvaller kan gebruiken. Bakayoko heeft nog nooit 30 duels op goed niveau gespeeld.

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd of er nog een verdediger komt. Verdedigend is het matig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

JMD

Well-known member
Lijkt me dat PSV dan nog wel een vleugelaanvaller kan gebruiken. Bakayoko heeft nog nooit 3 duels op goed niveau gespeeld.
Zo klopt die beter...

Potentie zat, dat kan je zien, maar het komt er nooit uit. Steeds naar het linkerbeen kappen weten inmiddels alle verdedigers ook wel.

Hankie

Well-known member
Zo klopt die beter...

Potentie zat, dat kan je zien, maar het komt er nooit uit. Steeds naar het linkerbeen kappen weten inmiddels alle verdedigers ook wel.
De topclubs zitten er weer achteraan met een grote zak miljoenen.

JMD

Well-known member
Ik vind het best bijzonder, het zijn wel talenten maar voor de 30 + miljoen.
Dat dus vooral.

Ik ben zeer kritisch op Bakayoko, maar dat hij talent heeft is zeker, het komt er alleen bij lange na nog niet uit. Dat moet groeien. En als je ergens geen ruimte daarvoor krijgt is het in de top van de PL. Chelsea betaalde lachend 30+ voor Madueke, die vervolgens meer de bank of tribune warm heeft gehouden dan dat hij speelt. Funest voor zijn ontwikkeling.

JMD

Well-known member
Dest komt op huurbasis over van Barcelona (daarna optie tot koop). Dat is een erg goede zet.

Bovenaan