Het PSV transfertopic

Miramar

Well-known member
Van geld op de bank naar geld op de bank. Die jongen is toch nog helemaal niet klaar voor zo'n competitie?
 

Mario

Well-known member
Ik vind het opvallend rustig bij PSV vandaag op de eennalaatste dag van de transfermarkt. Hoor niks meer over Lozano, hoor al helemaal niks over een centrale verdediger, maar ook niks over verkoop Bakayoko en Sangare
Bakayoko dus, en ik verwacht morgen nog wel wat. Sowieso Lozano denk ik, maar een verdediger zou ook fijn zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij PSV staat er met de komst van Lozano echt een geweldige selectie. Als het allemaal financieel verantwoord is wat ze hebben gedaan, verdient Stewart een groot compliment.
 

gevegt

Well-known member
Bij PSV staat er met de komst van Lozano echt een geweldige selectie. Als het allemaal financieel verantwoord is wat ze hebben gedaan, verdient Stewart een groot compliment.
Er zal toch nog minimaal 40 miljoen binnen moeten komen.
 

Mario

Well-known member
Bakayoko heeft idd laten weten dat hij bij PSV blijft. Ik ben benieuwd of Lozano dan nog komt. Vranckx zal ook nog wel komen denk ik nu Bakayoko blijft. Maar goed, een verdediger zou ook wel fijn zijn.
 

Mario

Well-known member
Lozano is inmiddels aangekomen in Eindhoven, dus die zal zijn handtekening vanmiddag wel zetten. De vraag is of er nog ruimte is voor een verdediger. Aanvallers en middenvelders hebben we nu wel genoeg lijkt mij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sangare lijkt vandaag toch nog te gaan vertrekken. Lozano inderdaad vanochtend in Eindhoven gearriveerd voor de medische keuring. En verder zoemen de namen van Sanchez, De Bast en Montes rond als potentiële nieuwe verdediger. En Aster Vranckx als opvolger van Sangare. Hete deadlinedag dus in Eindhoven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Lozano is inmiddels aangekomen in Eindhoven, dus die zal zijn handtekening vanmiddag wel zetten. De vraag is of er nog ruimte is voor een verdediger. Aanvallers en middenvelders hebben we nu wel genoeg lijkt mij.
Dit dus...
 

JMD

Well-known member
Nu moet je toch ook wel wat gevoelsmatig.
Precies. Elke voetballiefhebber weet al jaren waar het probleem van PSV ligt, achterin, om dan voor de zoveelste tranfersperiode alleen maar middenvelders en aanvallers te halen is dan gek.
 

Mario

Well-known member
Sangare lijkt vandaag toch nog te gaan vertrekken. Lozano inderdaad vanochtend in Eindhoven gearriveerd voor de medische keuring. En verder zoemen de namen van Sanchez, De Bast en Montes rond als potentiële nieuwe verdediger. En Aster Vranckx als opvolger van Sangare. Hete deadlinedag dus in Eindhoven.
35 miljoen, maar die Engelsen willen weer eens in termijnen betalen.
 
Bovenaan