Het PSV transfertopic

Abubakari

Well-known member
Maar Til is toch ok een middenvelder en geen linksbuiten? Met dat gegoochel in de opstelling waarbij je spelers op een positie zet waar ze niet horen ga je de toch al zwakke prestaties nog slechter maken.
 

stc

Well-known member
Maar Til is toch ok een middenvelder en geen linksbuiten? Met dat gegoochel in de opstelling waarbij je spelers op een positie zet waar ze niet horen ga je de toch al zwakke prestaties nog slechter maken.
Klopt, maar ik verwacht niet dat een Lang en Lozano alles gaan spelen. Ik denk dat beide eerlijk gezegd af en toe weer samen een wedstrijd gaan missen wegens blessures. Dan zou Til een optie zijn, net zoals Mauro Junior, Dest of v Aanholt op linksbuiten. Gisteren speelde een Lang ook niet op zijn normale positie daar er 3 middenvelders niet waren wegens blessures en Africa cup.
 

JMD

Well-known member
Toch wel een nuttige draver. Snap van hemzelf niet echt waarom hij nu midden in het seizoen weg wil. Paar maanden wachten en er staat een kampioenschap op je palmares. Daarnaast met de wisselvallige fitheid van zowel Lang als Lozano krijg je toch wel de nodige speeltijd.
Inderdaad. Snap het ook niet. Geen topper, maar wel een mooie om vanaf de bank te brengen, gezien zijn snelheid creëert hij toch altijd wel wat. En een kampioenschap nemen ze je nooit meer af. En ook komende zomer zou er meer dan genoeg keuze zijn qua nieuwe ploeg.

En hij speelt toch nog meer dan we denken, kreeg gisteren een aandenken omdat het duel in De Kuip zijn 100e voor PSV was... Dat is geen slechte score in ongeveer 4 jaar
 

JMD

Well-known member
PSV zou met St Juste bezig zijn om over te laten komen op huurbasis van Sporting. Dat zou een mooie aanvulling zijn voor onze zwakste linie
 

Batigoal

Well-known member
Vertessen zit zelf al in Berlijn en heeft de fysieke keuring al doorstaan, maar PSV wil hem toch weer terughalen. Dat zal een leuke sfeer geven als hij weer terugkomt!

Driouech van Excelsior is ook in beeld.
 

Miramar

Well-known member
Vertessen heeft aangegeven in Berlijn te blijven. Ja de eerste barsten in het PSV paleis zijn zichtbaar. De boel staat op instorten...
 

U.G.

Well-known member
Was zeker een prima verdediger, maar die is toch altijd geblesseerd @U.G.?

Sporting eist een verplichte optie tot koop. Ik ben grote fan van St.Juste, maar PSV is gek als ze het doen. Hij is vorig seizoen alleen al 5 keer geblesseerd afgehaakt, waardoor hij minstens 3/4 van dat seizoen in herstel was. Echt heel sneu, want hij had zeker wel porentie denk ik om de absolute top te halen.
 

gevegt

Well-known member
El Ghazi is ook goedkoop op te halen.
Wel snel dan kan hij tegen Ajax al meedoen.
Dan schiet hij met scherp. Op zeker.
 

Mario

Well-known member
Waarschijnlijk zal het Driouech gaan worden. Excelsior zal nog wel proberen om een zo hoog mogelijke prijs voor hem te ontvangen. Drie miljoen las ik ergens, het zou een nieuw transfer record zijn voor de club uit Kralingen.
 

JMD

Well-known member
Waarschijnlijk zal het Driouech gaan worden. Excelsior zal nog wel proberen om een zo hoog mogelijke prijs voor hem te ontvangen. Drie miljoen las ik ergens, het zou een nieuw transfer record zijn voor de club uit Kralingen.
Feyenoord schijnt ook achter hem aan te zitten...
 
Bovenaan