Klopt, maar Kwaaitaal is een aanvaller. Land kan naar middenveld. Til naar linksbuiten. Verschil ga je niet merken qua Til en Vertessen.Tygo Land speelt toch op het middenveld en Vertessen in de aanval?
Klopt, maar Kwaaitaal is een aanvaller. Land kan naar middenveld. Til naar linksbuiten. Verschil ga je niet merken qua Til en Vertessen.Tygo Land speelt toch op het middenveld en Vertessen in de aanval?
Klopt, maar ik verwacht niet dat een Lang en Lozano alles gaan spelen. Ik denk dat beide eerlijk gezegd af en toe weer samen een wedstrijd gaan missen wegens blessures. Dan zou Til een optie zijn, net zoals Mauro Junior, Dest of v Aanholt op linksbuiten. Gisteren speelde een Lang ook niet op zijn normale positie daar er 3 middenvelders niet waren wegens blessures en Africa cup.Maar Til is toch ok een middenvelder en geen linksbuiten? Met dat gegoochel in de opstelling waarbij je spelers op een positie zet waar ze niet horen ga je de toch al zwakke prestaties nog slechter maken.
Inderdaad. Snap het ook niet. Geen topper, maar wel een mooie om vanaf de bank te brengen, gezien zijn snelheid creëert hij toch altijd wel wat. En een kampioenschap nemen ze je nooit meer af. En ook komende zomer zou er meer dan genoeg keuze zijn qua nieuwe ploeg.Toch wel een nuttige draver. Snap van hemzelf niet echt waarom hij nu midden in het seizoen weg wil. Paar maanden wachten en er staat een kampioenschap op je palmares. Daarnaast met de wisselvallige fitheid van zowel Lang als Lozano krijg je toch wel de nodige speeltijd.
Was zeker een prima verdediger, maar die is toch altijd geblesseerd @U.G.?
Feyenoord schijnt ook achter hem aan te zitten...Waarschijnlijk zal het Driouech gaan worden. Excelsior zal nog wel proberen om een zo hoog mogelijke prijs voor hem te ontvangen. Drie miljoen las ik ergens, het zou een nieuw transfer record zijn voor de club uit Kralingen.
Tsja, Europa League of Champions League ...Feyenoord schijnt ook achter hem aan te zitten...