JMD
Well-known member
Ongelooflijk, het geld klotst daar tegen de plinten en dan in termijnen willen betalen...35 miljoen, maar die Engelsen willen weer eens in termijnen betalen.
Ongelooflijk, het geld klotst daar tegen de plinten en dan in termijnen willen betalen...35 miljoen, maar die Engelsen willen weer eens in termijnen betalen.
Ik hoop dat je er nu nog de hik er van hebt!Bakayoko voor 35 miljoen naar Brentford.
Ik ga bier drinken.
Zo dan, dat is nog even een echte klapper op de valreep. Weliswaar huur, maar wel een directe versterking.En nog een verdediger erbij op huurbasis: Bella-Kotchap wordt gehuurd van Southampton.
Zit je alweer aan de zuip?Contract van El Ghazi is ontbonden.
Hij heeft gelijk.Zit je alweer aan de zuip?
Gevegt ookHij heeft gelijk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Gevegt ook
Daarom. Aan de andere kant, biedt het misschien kansen voor een Land of Kwaaitaal op speeltijd in PSV 1.Toch wel een nuttige draver. Snap van hemzelf niet echt waarom hij nu midden in het seizoen weg wil. Paar maanden wachten en er staat een kampioenschap op je palmares. Daarnaast met de wisselvallige fitheid van zowel Lang als Lozano krijg je toch wel de nodige speeltijd.
Tygo Land speelt toch op het middenveld en Vertessen in de aanval?Daarom. Aan de andere kant, biedt het misschien kansen voor een Land of Kwaaitaal op speeltijd in PSV 1.