Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
Als het doorgaat is dit een nette prijs voor Lammers, die niets heeft laten zien in het shirt van PSV (komt misschien door zijn blessure of was gewoon niet goed genoeg voor PSV).
 

JMD

Well-known member
Ja maar Kuyt was al bij Feyenoord geslaagd. Lammers heeft anderhalve wedstrijd bij PSV mogen meedoen.
Ging me om het proces toen: toen die van Utrecht naar Feyenoord ging dacht men dat dat al te hoog voor hem was, idem bij Liverpool... Dus soms blijken spelers meer te kunnen dan je ooit van ze verwachtte.
 

Atreides

Well-known member
Jammer dat Lammers vertrekt, die had zich bij PSV goed kunnen ontwikkelen. Al is Atlanta daar helemaal verbazingwekkend goed in dus wie weet is dit een 'blessing in disguise'.

Vooor Ajax wel fijn dat er een PSV-er vertrekt.
 

stc

Well-known member
We zullen zien of deze speler PSV vooruit gaat helpen. Ik heb liever nog wat versterkingen op het middenveld en in de verdediging.
 

Batigoal

Well-known member
Op papier wel een mooie aanwinst. Alleen wat aan de oude kant dus niet echt iets voor de langere termijn. Maar zou in principe dit seizoen in staat moeten zijn veel doelpunten te maken.
 

Batigoal

Well-known member
Nog meer nieuwe keepers bij PSV! Mark Spenkelink (23 jaar) komt over van Go Ahead, waar zijn contract niet werd verlengd. Spenkelink werd afgelopen seizoen verhuurd aan een ploeg op het 3e niveau in Zweden. Verder lijkt het erop dat ook de Duitse jonge keeper Vincent Müller (19) van Würzburger Kickers erbij komt.
 

Joost

Well-known member
Als PSV zo doorgaat kunnen ze een elftal voetballende keepers opstellen en kunnen ze per tourbeurt op doel.
 

stc

Well-known member
Vincent Muller is natuurlijk aangetrokken voor de toekomst. Ik hoop dat PSV nog spelers aantrekt in de verdediging en het middenveld.
 
Bovenaan